Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik las net op een andere GTA site de volgende nieuwe feiten:

-One of the SMG's in the game has the ability to have a silencer fitted

-Two sports cars, the Phoenix and the Stinger are confirmed to return.

-In a couple of screenshots we can see Vic with a tattoo on his right arm, however, whether or not this is customisable as in San Andreas is unknown.

-Weather will have an affect on the sea and make it very choppy. So driving boats and jet ski's during a

thunderstorm or a hurricane (possibly?) should probably be avoided.

het betekent dus dat je op een van de machinegeweren een demper kan zetten

dat de phoenix en de stinger weer in het spel zullen zitten

dat victor vance een tatoo heeft (of je die zelf kan laten zetten weten ze niet)

en dat het water met het weer mee veranderd (mogelijk ook bij een orkaan).

Dit zou in het blad OPSM2 UK staan.

Ik heb dit blad zelf niet dus ik kan het niet na checken!

Bron www.thegtaplace.com

Bewerkt: door quinton
Geplaatst:

• Mmm een demper :D .
    Dit is weer iets wat ik eerder is IV had gezien als in VCS :Y . Maar deze zal dan ook zeer waarschijnlijk in IV zitten.

• De Phoenix heb ik altijd een fijne bak gevonden de Stinger gaat wel maar is toch beter als menig ander (Bijv. De Hermes :clown: .... Welke eigenlijk niet maaja :) )

• Tatoo's interseer ik me niet voor :sst: .

• Water dat met het weer veranderd is wel mooi. Dan kun je bijv. moeilijker of niet gaan Jetskiën bij Storm weer.

• En wat de orkaan betreft; deze zie ik eerder een keer in een van de laatste missies voorkomen waardoor VC kleiner wordt i.p.v. een keertje tussendoor.

Geplaatst:

jetskien in de storm lijkt me wel lache... beetje vliegen over die golven. Zou wel lame zijn als ze dat per zouden gaan disablen door een of ander trucje.

Geplaatst:

Varen in het oog van de oorkaan met een boot of jetski lijkt mij monsterlijk.

vooral als je om je heen allemaal autos boten en mensen ziet vliegen.

natuurlijk is het nog nie cker of de orkaan erin komt.

Geplaatst:

lol ja probeer je tijdens een storm op een Jetski te stappen staat er "Are u crazy u cant go on the water like this

dat zou wel dom zijn :puh:

Die demper vind ik niet zo belangrijk, we hebben immers al een silenced 9mm

Geplaatst:
-One of the SMG's in the game has the ability to have a silencer fitted.
Die demper lijkt me wel cool. Dan zou het geleden zijn van GTA2 (Silenced Machinegun)
  • En wat de orkaan betreft; deze zie ik eerder een keer in een van de laatste missies voorkomen waardoor VC kleiner wordt i.p.v. een keertje tussendoor.

Laten we hopen van niet. Want als je de missies voltooid hebt heb je alleen het originele Vice City van GTA Vice City over :{. En ik denk niet dat het Vice City van GTA VCS zóveel vergroot zal zijn hoor :t.

Geplaatst:

Ik denk niet dat de oorkaan een soort van missiedoel word, maar een gewoon weerseffect net als regen en mist.

en wil je dat Vice City kleiner word?

hoe groter hoe meer speelplezier tog :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Laten we hopen van niet. Want als je de missies voltooid hebt heb je alleen het originele Vice City van GTA Vice City over :{. En ik denk niet dat het Vice City van GTA VCS zóveel vergroot zal zijn hoor :t.

Neen zo bedoel ik het niet ;) ik dacht als VC in VCS echt veel groter zou zijn kan dit misschien een optie zijn om het te verkleinen :) . Het kan natuurlijk ook door andere "dingen" gebeuren.

Misschien bedoelen ze met groter ook wel de Mogelijkheden. Wat ook meer voor de hand liggend is.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Ik was een beetje aan het rondneuzen in het GTA VCS forum op GTAForums.com en in een topic kwam ik dit tegen.

Op de screen zie je dat de Construction Site van Avery Carrington er dus nog niet is (eigenlijk een beetje logisch). Er staat ook geen ander gebouw in de plaats.

Geplaatst:

Echt strakke info man! Thanks! Nu weet je een beetje hoe het eruit gaat zien! Die demper is ook kicken :D

Orkaan, Catarina ;) Leuk en dan fotos van maken :D

Y55

Geplaatst:
Ik was een beetje aan het rondneuzen in het GTA VCS forum op GTAForums.com en in een topic kwam ik dit tegen.

Op de screen zie je dat de Construction Site van Avery Carrington er dus nog niet is (eigenlijk een beetje logisch). Er staat ook geen ander gebouw in de plaats.

Wow jij hebt de plaatjes ook :)

die demper ziet er wreed uit.

maaruh ik vind het wel vet dat die gebouwen die in VC in aanbouw waren, er in VCS niet zijn.

want die gebouwen maakte VC tot een best wel lelijke stad.

Geplaatst:

Die weers effecten had je al lichtjes in San Andreas, probeer maar eens een vliegtuig goed rechtdoor te laten vliegen :puh:

ik heb nog wat info gevonden:

* The article mentions that Vic and Lance start off living in a trailer park. Australian GamePro mentioned that one mission they saw started in their "mansion". Is this a clue that property acquisitions are back?

bron: Gta Psp

Geplaatst:

vette info,ik hoop dat het wel goed uitgewerkt word met die stormen,want dan begint het te onweren,ga je je huis binnen,wil je weer naar buiten,krijg je zon vaag bericht

are you crazy,you get a cold

Geplaatst:
vette info,ik hoop dat het wel goed uitgewerkt word met die stormen,want dan begint het te onweren,ga je je huis binnen,wil je weer naar buiten,krijg je zon vaag bericht

are you crazy,you get a cold

Ja en wat moet je dan binnen doen :{ ?

Een beetje schieten en lopen. Dit komt er dus nooit in :N . Ook niet als er een Mini-Game in huis komt. Wat als sommige mensen daar niets aanvinden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...