Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

om die reden denk ik ook niet dat, als er een orkaan in het spel voorkomt, die al te groot cq sterk wordt. Met windsnelheden van 250 km/h zou het niet realistisch zijn dat je nog gewoon buiten zou kunnen lopen.

Geplaatst:

misschien hebben ze veel aan savehouses gewerkt, ik bedoel in LCS kon je nu ook naar buiten kijken, misschien is er buiten een radio straks ook gewoon een tv met allerlei programmas!

Geplaatst:

Ik denk dat jullie teveel verwachten van die hurricanes, jongens.

Ik denk dat je gewoon flink wat regen en wind ziet, en dat hoogstens de palmbomen een beetje ver doorbuigen. In de lucht zie je een hoop wolken rondcirkelen, net zoals je in GTA: Vice City al zag. Verder denk ik dat je ook écht zo'n tropisch stormgeluid te horen krijgt, en dat de golven wel wat hoger worden als normaal. Maar verder verwacht ik er niet veel van hoor. Dus ik denk jullie je een beetje blij gaan maken met een dooie mus. Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, en dat er wél flink spectaculaire stormen gaan komen. We zullen zien. ;)

Geplaatst:
Ik denk dat jullie teveel verwachten van die hurricanes, jongens.

Ik denk dat je gewoon flink wat regen en wind ziet, en dat hoogstens de palmbomen een beetje ver doorbuigen. In de lucht zie je een hoop wolken rondcirkelen, net zoals je in GTA: Vice City al zag. Verder denk ik dat je ook écht zo'n tropisch stormgeluid te horen krijgt, en dat de golven wel wat hoger worden als normaal. Maar verder verwacht ik er niet veel van hoor. Dus ik denk jullie je een beetje blij gaan maken met een dooie mus. Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, en dat er wél flink spectaculaire stormen gaan komen. We zullen zien. ;)

Mee eens Pietje :) ,

Aangezien een Orkaan veel verwoest kan deze er niet in zitten. Want dan zouden dus vele gebouwen kapot moeten gaan. Die gebouwen moetten er verwoest uit zien en ze moeten dan ook weer gemaakt worden. Als ze niet gemaakt werden dan zal na een paar orkanen heel VC verwoest zijn :bonk: .

Als er meerdere orkanen komen kunnen deze niet op dezelfde plaats zijn aangezien dit erg nep zou zijn want dan worden telkens de zelfde gebouwen verwoest. Als hij steeds op een andere plaats komt moeten er weer andere huizenblokken zijn verwoest.... Conclusie: Dit kan nooit op een UMD'tje

• 4 weken later...
Geplaatst:

een echte orkaan lijkt mij iets te ver gaan! in zo'n tropisch gebied is het natuurlijk mogelijk, maar bedenk ook

dat als ze een echte orkaan erin stoppen alles in het rond vliegt.. zou dat niet HEEL VEEL werk gaan kosten? ze kunnen beter waterhozen die over het water gaan tijdens een onweersbui erin stoppen.. en als je er dan met je bootje invaart hij helemaal uit elkaar vliegt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...