joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik heb zelf C++ en ik heb wel eens zin om een cht programmatje te maken alleen ik weet niet hoe ik ben namelijk niet goed in die scripts als ik altijd wat maak met C++ dan is het iets simpels uit het toolbox maar ik wil een keer iets nuttigs maken alleen ik weet niet hoe zou iemand mischien iets nuttigs weten en weet je ook hoe? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Je kunt bijvoorbeeld beginnen met een simpele rekenmachine voor de console (DOS-schermpje), dat is niet al te moeilijk. Je hebt er wel C++-basiskennis voor nodig, maar dat bij alles het geval. Ik zou niet beginnen met iets grafisch (schermpjes en dat soort onzin), dat is vrij moeilijk. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. Reageren
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's.Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Scripts? Sorry maar waar heb je het over? Reageren
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Scripts? Sorry maar waar heb je het over? ha de scripts voor C++ Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Wat wil je dan? Ik snap je niet helemaal. De essentie van programmeren (dat is wat je wilt, neem ik aan) is het zelf schrijven van broncode. Als je zelf geen broncode kunt schrijven, dan snap ik niet waarom je vraagt of we iets nuttigs weten om te programmeren. [Deze reactie mag misschien een beetje boos klinken, zo is 'ie niet bedoeld] Reageren
joshoon Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Wat wil je dan? Ik snap je niet helemaal. De essentie van programmeren (dat is wat je wilt, neem ik aan) is het zelf schrijven van broncode. Als je zelf geen broncode kunt schrijven, dan snap ik niet waarom je vraagt of we iets nuttigs weten om te programmeren. [Deze reactie mag misschien een beetje boos klinken, zo is 'ie niet bedoeld] ik vatte het ook niet boos op hoor maar uhm wat zou ik precies willen naja rekenmachine een eigen internet explorer maken Reageren
Mania-92 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Ik sluit me volledig aan bij Gunther, ik ben zelf ook bezig met console api's. Ik adviseer je dan ook een boek te kopen, dit heb ik zelf ook gedaan en het bevalt prima. ja oke maar hoe kom ik aan zulke scripts van z'n rekenmachine ik kan namelijk geen scripts schrijven Wat wil je dan? Ik snap je niet helemaal. De essentie van programmeren (dat is wat je wilt, neem ik aan) is het zelf schrijven van broncode. Als je zelf geen broncode kunt schrijven, dan snap ik niet waarom je vraagt of we iets nuttigs weten om te programmeren. [Deze reactie mag misschien een beetje boos klinken, zo is 'ie niet bedoeld] ik vatte het ook niet boos op hoor maar uhm wat zou ik precies willen naja rekenmachine een eigen internet explorer maken Dan zou ik toch echt heel snel een boek gaan halen, dit heb je niet 123 gedaan. Anders waren er nu al veel meer browsers. Ookal haal je een boek of whatever en doe je elke dag een beetje lezen ofzo. Dan kun je er binnen een jaar nog niet aan beginnen. Zoiets is heel veel werk en alleen lukt het al helemaal niet. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Mania-92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.