Jump to content

s.a.m

Anton van Hussel

Recommended Posts

Geplaatst:

ik moet die verdomde s.a.m halen maar het lukt niet met de auto met de boot, niks lukt

ik ben woedend

Geplaatst:

Ik heb een mooie strategie:

Vaar met de boot naar dat ding in het water, en spring uit de boot op het land op dat verlaagde stukje.

Sluip het heuveltje op en knal alle Colombians dood met je Rocket Launcher.

Ren de landingsbaan op en doe hetzelfde met de andere Colombians.

Ga nu midden op de baan staan en wacht rustig tot je het vliegtuig voor je ziet, schiet dan je Rocket Launcher erop leeg, mission passed. :)

Geplaatst:

Vergeet de boot, vergeet de auto. Hier komt de oplossing. Ga naar de A op je kaart om de missie te starten. Spring in een Yakuza Stinger en rij zo snel mogelijk naar de plak op de kaart waar je in de boot moet stappen. Dat moet je best snel doen, maar overdrijven hoeft niet. Zolang je soepel door het verkeer daar aan komt hou je tijd genoeg over. Stap in de boot en vaar naar de boeien toe (naar die ene met de blauwe pijl erop). Zodra je de mededeling krijgt dat het vliegtuig in aantocht is vaar je met de boot iets naar links. Daar zit een ramp vanuit het water het land op. Neem de ramp en spring uit de boot. Bovenaan de ramp zie je twee Cartel Cruisers staan met 3 mannetjes. Schiet de mannetjes neer (of laat de auto's ontploffen). Ren naar boven en je staat nu op de landingsbaan. Blijf aan de rand staan en wacht op je vliegtuig. Zodra je hem ziet landen erop schieten, net zolang tot ie stuk gaat (met je raketlauncher dus). Hij komt rakelings aan je voorbij, dus dat moet lukken. Als ie stuk is alle 8 (?) de pakketjes oppakken door er over heen te lopen en dit deel is klaar. Je hebt nu een behoorlijk warnlevel dus zoek een auto, rij naar de dichtsbijzijnde Pay 'n Spray en daarna kun je naar de Yakuza terug. Mission Passed....... :Y

Geplaatst: (bewerkt)

het lukt nog niet ik kom bij de stijger pak de roketlaunger en spring in de reefer mar dan kom dat vliegtuig en ik kanhem niet neerknalen hij gaat buiten de radar en mission failed

Bewerkt: door Anton van Hussel
Geplaatst:

Als je in de boot bent moet je wel naar de boeien toe varen natuurlijk.....pas dan komt het vliegtuig je kant op en zal op de luchthaven landen. En alles moet binnen de tijd gebeuren. Reken ongeveer een minuut op 2 die je moet overhouden vanaf het moment dat je in de boot zit totdat het vliegtuig landt....

Geplaatst: (bewerkt)

Mij lijkt het juist makkelijker om in de boot te blijven aangezien je achteraf een zeer hoog Wanted Level hebt. Op het water heb je namelijk minder last van de politie. Je hebt enkel die helicopter boven je hoofd. Als hij je beschiet moet je een beetje slalommend varen. Eens je terug aan land bent bij Asuka's condo is het maar een kort eindje tot je eindbestemming :).

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

raak het vliegtuigje als hij nog boven het water is ,pak dan de pakketjes en zorg dat je een snelle auto klaarstaan hebt race dan snel terug naar asuka

Geplaatst:

Ik doe het altijd zo:

Rijd zo snel als je kan naar de steiger (het is handig dat je voordat je de missie start de route een paar keer goed oefend), pak de RocketLauncher en stap in de Reefer. Vaar nu naar de boei, en wacht tot je het vliegtuig ziet. Mik goed en schiet een paar keer. Met een beetje geluk heb je hem na 1 á 2 schoten kapot. Vaar nu met de boot over de pakjes en vaar terug naar de steiger. Je kan de steiger ook op varen, doe dat. Pak je wagen en scheur zo snel mogelijk terug naar Asuka (Pay 'n Spray heeft weinig nut, Asuka is er nog geen 100 m verderop).

MISSION PASSED!!

Zo moet het lukken, in ieder geval veel succes!

Donwell

Geplaatst:

Vaar met de boot naar dat ding in het water, en spring uit de boot op het land op dat verlaagde stukje.

Ga nu midden op de baan staan en wacht rustig tot je het vliegtuig voor je ziet, schiet dan je Rocket Launcher erop leeg, mission passed. :)

Ik heb altijd jouw strategie gebruikt. Alleen deed ik een paar dingen anders dan jij. Ik vaarde eerst naar het punt in het water. Daarna parkeerde ik die boot op het lage stukje. Daarna liep ik een stukje verder, dan zie je recht voor je leden van The Colombian Cartel. Die schoot ik neer met een M16. Daarna liep ik naar het midden van de landingsbaan waar ik moest wachten totdat het vliegtuig was gearriveerd. Als het vliegtuig bijna ging landen, schoot ik de vliegtuig neer met mijn bazooka. Daarna moet je de pakjes verzamelen. Als je de pakjes hebt verzameld dan moet je verder op het vliegveld lopen. Na een stukje lopen zie je alweer leden van The Colombian Cartel. Die moet je neerschieten met een sniper. Naast die leden staan Cartel Cruisers klaar. Als je klaar bent met het neerschieten van Cartelleden dan neem je een Cartel Cruiser. Dan heb je een aantal sterren. Je moet dan het vliegveld afrijden. Als je de uitgang nadert dan zie je een parkeerplaats, als je een snellere wagen wilt, dan staat er soms een Infernus klaar. Soms heb je pech en staat die Infernus op slot. Dan moet je naar Asuka rijden. Je kunt via de tunnel of via de brug rijden naar Asuka. Ik beveel je aan om de brug te nemen omdat je zo makkelijker de politie kunt afschudden. Als je de brug afrijdt, dan zie je een bocht en zo kun je de politie afschudden. Daarna moet je naar Pay 'n Spray rijden om je sterren te verwijderen. Als je daar bent geweest dan kun je gerust naar Asuka rijden.

Veel succes met de missie :cya:

Geplaatst:
Mij lijkt het juist makkelijker om in de boot te blijven aangezien je achteraf een zeer hoog Wanted Level hebt.

Je kan dan wel beter ontsnappen maar het is lastiger om het vliegtuig neer te halen aangezien hij snel beweegt

Ik heb altijd jouw strategie gebruikt. Alleen deed ik een paar dingen anders dan jij. Ik vaarde eerst naar het punt in het water. Daarna parkeerde ik die boot op het lage stukje. Daarna liep ik een stukje verder, dan zie je recht voor je leden van The Colombian Cartel. Die schoot ik neer met een M16. Daarna liep ik naar het midden van de landingsbaan waar ik moest wachten totdat het vliegtuig was gearriveerd. Als het vliegtuig bijna ging landen, schoot ik de vliegtuig neer met mijn bazooka. Daarna moet je de pakjes verzamelen. Als je de pakjes hebt verzameld dan moet je verder op het vliegveld lopen. Na een stukje lopen zie je alweer leden van The Colombian Cartel. Die moet je neerschieten met een sniper. Naast die leden staan Cartel Cruisers klaar. Als je klaar bent met het neerschieten van Cartelleden dan neem je een Cartel Cruiser. Dan heb je een aantal sterren. Je moet dan het vliegveld afrijden. Als je de uitgang nadert dan zie je een parkeerplaats, als je een snellere wagen wilt, dan staat er soms een Infernus klaar. Soms heb je pech en staat die Infernus op slot. Dan moet je naar Asuka rijden. Je kunt via de tunnel of via de brug rijden naar Asuka. Ik beveel je aan om de brug te nemen omdat je zo makkelijker de politie kunt afschudden. Als je de brug afrijdt, dan zie je een bocht en zo kun je de politie afschudden. Daarna moet je naar Pay 'n Spray rijden om je sterren te verwijderen. Als je daar bent geweest dan kun je gerust naar Asuka rijden.

Veel succes met de missie :cya:

Zo kan het natuurlijk ook, ik schoot altijd de Cartel Cruisers kapot en pakte een auto op de parkeerplaats

Geplaatst:

Mij lijkt het juist makkelijker om in de boot te blijven aangezien je achteraf een zeer hoog Wanted Level hebt.

Je kan dan wel beter ontsnappen maar het is lastiger om het vliegtuig neer te halen aangezien hij snel beweegt.

Het vliegtuigje beweegt inderdaad snel. Daarom moet je wat richten voor het vliegtuig. Tegen de tijd dat je raket (van je Rocket Launcher) aankomt heb je de Dodo al mee. Ik heb deze missie 2 keer moeten proberen. De eerste keer had ik de Dodo niet mee.

@Anton Van Hussel: Probeer eens een screenshot te nemen van de Dodo, je zal zien dat deze namelijk normale vleugels heeft in plaats van de Dodo die op het vliegtuig spawnt :).

Geplaatst:

Je kan dan wel beter ontsnappen maar het is lastiger om het vliegtuig neer te halen aangezien hij snel beweegt.

Het vliegtuigje beweegt inderdaad snel. Daarom moet je wat richten voor het vliegtuig. Tegen de tijd dat je raket (van je Rocket Launcher) aankomt heb je de Dodo al mee. Ik heb deze missie 2 keer moeten proberen. De eerste keer had ik de Dodo niet mee.

@Anton Van Hussel: Probeer eens een screenshot te nemen van de Dodo, je zal zien dat deze namelijk normale vleugels heeft in plaats van de Dodo die op het vliegtuig spawnt :).

Ben je daar zeker van?

Als dat zo is is er misschien een manier om te vliegen met dat ding... Ik weet alleen nog niet hoe :bonk:

Geplaatst:
Ben je daar zeker van?

Ja, je kan dit ook zien in de missie 'A Drop in The Ocean' van Donald Love. Ik zou zelf wel een screen willen nemen maar dan moet ik even snel GTA III volledig opnieuw spelen :bonk:.

Overigens gaan we nu een beetje offtopic :sst:.

• 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb al GTA III al uitgespeeld, ik ben vergeten hoe deze missie ging :*D

>>> Door GTA-Sheep: Dan heeft het natuurlijk ook niet zo vreselijk veel zin om te posten....<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...