Jump to content

donald love in vcs

donald love in VCS  

46 leden hebben gestemd

1. 1. moet donald love in VCS voorkomen

• ja
      28
    • nee
      15

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nee gestemd. GTA Vice City Stories gaat zich afspelen in 1984. In Vice City dat zich afspeelde in 1986 was Donald Love nog een leerling van Avery Carrington. In GTA Liberty City Stories is het personage van Donald Love al uitgebreid aan bod gekomen. Je kon daar zien hoe hij aan zijn imperium van GTA III was gekomen en waarom hij Avery Carrington heeft laten vermoorden. Je kunt in GTA Vice City Stories geen interessante verhaallijn om een leerling van Avery Carrington bouwen. We weten bovendien bijna alles over Donald Love door GTA III en GTA Liberty City Stories. Het is tijd dat er wat dieper op andere personages wordt ingegaan.

Geplaatst:

Hij mag gerust terug aanwezig zijn in de game.

Je hoeft daarom geen missies van hem aan te nemen, een cameo rol is ook goed (zoals in GTA: VC, maar dan nog subtieler).

Geplaatst:

Ik heb nee gestemd, ik vind Donald Love een leuk personage maar ik zie niet echt een connectie tussen Victor Vance en een leerling van Avery Carrington in die tijd.

Het zou wel leuk zijn als je hem een keer in een cutscene zag met Avery ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook nee gestemd. Donald Love is niet één van mijn favoriete characters. En ik vind hem helemaal niet in Vice City Stories passen. Aan de andere kant is hij wel een interessant persoon, maar ik zie hem toch liever niet terug in Vice City Stories. :N

Vote: Nee.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Nee. Alhoewel Donald Love één van mijn favoriete karakters is, hoort hij thuis in Liberty City. Zijn korte verschijning in GTA Vice City was voldoende. Ik ben meer geïnteresserd in de personages wiens plek wel in Vice City is, met name Cortez en Gonzales.

Geplaatst:

Nee, ikzelf vind het een heel goed persoon, maar zoals Lantyz al zei is zijn thuis in Liberty City.

Zijn missies vind ik wel erg vet. 8)

Geplaatst:

Nee.

Waarom ?

Donald Love vind ik geen leuke personage.

De missies van hem vind ik te stom en te moeilijk.

En ik heb hem nog nooit een geweer of een pistol in zijn handen zien houden.

• 4 weken later...
Geplaatst:
Ik heb ja gestemd, want ik wil weten hoe hij als leerling bij Avery terecht is gekomen

ja dat ben ik volledig met je eens! ik zou dat wel eens weten hoe hij bij avery terrecht is gekomen! ik stem ja

Geplaatst:
Ik heb nee gestemd, ik vind Donald Love een leuk personage maar ik zie niet echt een connectie tussen Victor Vance en een leerling van Avery Carrington in die tijd.

Het zou wel leuk zijn als je hem een keer in een cutscene zag met Avery ofzo.

Lol, dat valt toch onder "Ja"?

Ik vind 't ook wel leuk om 'm eens te zien, hooguit in een cutscene waar hij 3 zinnen zegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...