San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Max 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 King Room General Lee Veel succes Room, stemmen kan beginnen.
RobertSA Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik stem King Room. Hij heeft een mooier en vrolijker plaatje. Beide plaatjes hebben mooie kleureneffecten. Stem:King Room
mattiejj Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 king room,ik vind de kleuren mooier, en het heeft meer sfeer ik stem king room
twaka Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 General Lee Mooi geblend, beetje weinig kleur, maar dat hoort bij de sig Mooie render, ook heel mooi ingeblend, alleen ik vind de ogen een beetje freaky :$ King Room Sorry, maar het enige wat ik mooi aan jou sig vind is de achtergrond, de manier van kleuren. De Render is niet eens ingeblend, en dat was het alweer. Beetje geprutst met Hue/Saturation, render erop en klaar lijkt het wel . De sig. straalt veel vrolijkheid uit, maar daar heb ik ook alles mee gezecht, sorry Mijn stem gaat naar General Lee, waarom is nu wel duidelijk denk ik Twaka
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Mensen, er kan nog tot vanavond 00:00 gestemd worden, maak daar aub gebruik van.
Recommended Posts