the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Als ik met de hydra rijd gaat ie alleen wat heen en weer maar hij gaat niet zoals een echte straaljager als een speer vooruit. De stuwrakketten zijn naar beneden gerciht hoe krijg ik ze naar achteren gericht. Na een tijdje de angalogestick van de xbox controller naar benenden gedrukt te hebben lukt het wel maar ik weet neit wat ik doe hoe kan je het direct laten doen Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) De stuwrakketen hebben altijd een tijdje nodig om te draaien. Dit lukt niet met een druk op de knop, maar de juiste knop ingedrukt houden. De knop is geloof ik de rechter analoge stick (maar ik weet het niet zeker aangezien ik geen XboX heb) Bewerkt: 6 augustus 2006 door HerrieM Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Maar in vertical bird gaat het altijd zo snel en in het normaal niet Reageren
ASPHALT Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Het moet in iets van 3 sec. gebeuren . Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Bij mij meer iets van 1 minuut Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Maar in vertical bird gaat het altijd zo snel en in het normaal niet Wat gaat er in Vertical Bird altijd zo snel? Ik denk dat ik jouw probleem niet goed begrijp. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Kijk deze mensen hier zeggen dat het b.v. in 3 seconden hoort te gaan dat je zo met je hydra recht vooruit kan gaan in plaatsvan zweven in de lucht dat duurt bij mij ongeveer 1 minuut voordat de stuwrakketten naar achteren gaan en ik rechtvooruit kan gaan maar in de missie vertical bird gaat het meteen Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Dat hoort ook meteen te gaan. Ik denk dat er dan iets mis is met de XboX of je spel, want het hoort altijd binnen 3 seconden te gaan. Zowel tijdens als buiten de missies. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Hier de besturing van de Hydra voor de Xbox. XBox: Primair wapen: A Secundair wapen: B Vliegen: R Landen: L Schieten: X Wielen(in/uit klappen): Klik op de rechter analoogstick Draaien/sturen: Witte of zwarte knop ingedrukt houden Meer informatie, klik <<hier>> Groetjes, Koos. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Man heb ik allemaal al gelezen maar er staat nergens hoe je het meteen vooruit krijgt Reageren
Scooter Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik neem aan dat je met de rechter analoge stick de camera draait. Dus als je de rechter analogestick nou eens in drukte, en dan naar voren. Mischien helpt dat? Zo niet, dan zoek ik het wel even op. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Doe maar want volgens mij heb ik dat al eens geprobeerd Reageren
Scooter Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Je kan altijd voor de zekerheid even uittesten. Stel dat het wel werkt, zoek ik me ook een ongeluk. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Okej ik ga nu ff sanandreas strarten en luister eens ik heb het op de xbox hea.... Reageren
moechy Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 gwn de rechter analog naar voren houden tot je de hydra sneller ziet gaan lossen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.