the_fa2man Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Weet je mischien ligt het aan de skills hoe sneller het gaat want bij mij gaat het steeds sneller vroeger duurde het 3 minuten en nu ongeveer 20 seconden Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) kheb SA op de computer daar is het NUM8 om in de "normale mode" te vliegen en NUM2 om weer als een helikopter te "zweven" Weet je mischien ligt het aan de skills hoe sneller het gaat want bij mij gaat het steeds sneller vroeger duurde het 3 minuten en nu ongeveer 20 seconden ja dat kan best mijn flying skill is iets van 80% want ik vlieg altijd bij elk klein kippen endje Bewerkt: 9 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
jinso Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik heb de ps2 versie mij luk et heel makkelijk en gaat vrij sneldus em ik zou nie weten hoe je het op de pc zou doen Reageren
joost_vd Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik vlieg er altijd een beetje mee als een soporrt heli maar dat kan ook nbiet goed zijn(nou ja altijd, 1 keer met een cheat voor de grap...) ik heb btw ook een xbox Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ten eerste, welkom op het forum, joost_vd, maar ik heb ook een xbox(en op de pc) en daar ligt het volgens mij niet aan hoor wakkiegeslacht Reageren
joost_vd Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 bedankt dat ik erbij mag maar in ieder geval daar komt het inderdaad niet door maar ik ben er achter hoe het wel moet je moet gewoon lekker hoog gaan en met de rechteranaloge naar boven drukken dan gan ze goed en dan kun je gewoon met de rechtertricker vliegen Reageren
GTA-oholic Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ja hydra is echt k** want ik wil hem zo graag halen. ik ken iemand die speelt die misie met cheats dan su*ks je echt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.