grasmaaier Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik heb sinds een dag of twee dit spel op mijn pc staan gekregen als kado, nu heb ik het online gespeeld en wilde een eigen server opzetten voor mij en mijn vrienden. Dit is gelukt Nu heb ik het script admin in mijn server gezet en deze werkt maar nu weet ik niet wat de commando's zijn om iets uit te voeren want "T" /rcon en dan commando werkt niet en "T" /commando werkt niet. Wat doe ik verkeerd of heb ik het toch niet helemaal goed geinstalleerd mijn server geeft aan dat het admin script loopt zonder errors ofzo. Het script wat ik bedoel met admin script was van Mabako en aangepast door Yellowblood die ook in dit forum is te vinden. Nog een vraag kan ik ergens een goed overzicht krijgen van scripts van waar te downloaden en hoe ze werken ?? Hoe krijg je die text in het beeld zodat je als admin texten kunt plaatsen die een ieder een paar seconden ziet. Zoeken op dit forum heeft me wel een paar dingen opgeleverd opgeleverd, maar ik kan er dus niet alles vinden dus kom niet aan met je moet zoeken want het is allemaal heel erg onoverzichtelijk voor een newbie hier en op andere sites als je nieuw bent met GTA San andreas online !! Mvg Grasmaaier. Goed ik hoop dat jullie me willen helpen.
Fano;; Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Nu heb ik het script admin in mijn server gezet en deze werkt maar nu weet ik niet wat de commando's zijn om iets uit te voeren want "T" /rcon en dan commando werkt niet en "T" /commando werkt niet. nope.gif Je moet 'T' /rcon login (wachtwoord) en dan 'T' /rcon cmdlist Paar om te laten zien (Deze staan ook in een andere Topics;-)) ; /rcon cmdlist - lijst met de commandos /rcon echo [text] - zal de tekst in het chatvenster laten zien. (i.e. /echo server shutting down) /rcon kick [iD] - kickt diegene (i.e. /rcon kick 2) /rcon ban [iD] - bant diegene (i.e. /rcon ban 2) /rcon changemode [mode] - veranderd de gamemode /rcon gmx - Be-eindig de gamemode en gaat verder naar de volgende gamemode(die je in de server.cfg ingesteld hebt) /rcon reloadbans - herlaad de samp.ban lijst /rcon say [text] - praat als admin /rcon hostname [text] - veranderd je 'hostname' (de naam die je ziet voor je joint) /rcon exit - sluit server af /rcon exec - herlaad je server.cfg (niet 100% zeker) Bewerkt: 6 augustus 2006 door Fano;;
grasmaaier Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 idd die doen het ik wist nog niet eens dat ik moest inloggen hoop dat ik op mijn andere vragen ook nog antwoord krijg nog bedankt voor je antwoord !!
Fano;; Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Hoe krijg je die text in het beeld zodat je als admin texten kunt plaatsen die een ieder een paar seconden ziet. Als ik het goed heb moet je 'T' drukken en dan /announce (Aantal Seconden bijv.10) (Tekst) dus Bijvoorbeeld.. 'T' /announce 10 Hey als het goed is moet dit werken
grasmaaier Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Deze werkt niet heb het even snel geprobeerd, zal anders nog wel een keer zoeken op het forum want daar ben ik wel iets over tegengekomen.
Jarno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Was je wel ingelogd op RCON? Anders kan je geen announce doen .
grasmaaier Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ja da was ik en het werkte niet gebruik ik misschien het verkeerde script want heb het forum nog even na geplozen maar alles wat ik kan vinden hierover werkt niet.
Fano;; Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 hey misschien moet je deze Admin script maar probere bij mij werkt hij wel met /announce enz Download link 'Klik Hier' en dan 'Dit Forum' Staan de Codes wat je zoal kan gebruiken O.A; Jail Freeze Ban Kick Dus probeer het maar :)ik hoor het wel of het werkt grtz,,
grasmaaier Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ja dit werkte had dus het verkeerde script erg bedankt voor je hulp. Mvg Grasmaaier
Fano;; Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Oke veel plezier Online ; Kan hier op
Recommended Posts