PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Voor wie is dit bedoeld? Alle mensen die goed kunnen modden in 3ds max, en hun models ingame kunnen zetten op de juiste manier kunnen hieraan meedoen. Wat houdt dit in? Generic object factory is een project waarbij ik in een nieuwe .IMG bestand al onze zelfgemaakte generic objecten ga plaatsen, ook ga ik een IDE lijst bijhouden, zodat iedereen deze models kunnen gaan gebruiken voor hun mods. Deze mod werkt alleen voor mensen die een SA versie hebben die gecleaned is door steve-M's mapcleaner Ik ga de Id's 14000+ gebruiken. Voordat je begint met moddelen moet je absoluut de volgende regels lezen, anders gaat het straks fout en doe je alles voor nix, wat zonde zou zijn. Regels: Je moet met 3ds max werken, Je COL3 bestand mag neit meer dan 800 poly's bevatten, Je moet een werkende Txd, DFF en COL3 bestand kunnen maken. Al je DFF bestanden moeten aan 1 txd bestand zijn gekoppelt Je DFF/COL3 moet een duidelijke omschrijving van het model in het Nederlands bevatten, en moet eindigen op de 1e 4 letters van je nickname. (Als je dus een houten stoel hebt gemoddeld moet het zoiets worden: stoelhout_kaas) Bij elk model dat je gemaakt hebt en je wilt posten in dit topic moet een render van gemaakt worden, die render moet standaart zijn en de maten *320 *240 bevatten. Wat verstaan we onder generic objecten? generic objecten zijn models die vaker gebruikt kunnen worden ingame, dit zijn bijvoorbeeld: bomen, dozen, ballen, hekjes, meubilair, sanitair en ga zo maar door oneindig veel dingen dus. wat ik dus niet bedoel zijn: auto's huizen, wapens, grote stukken grond, wegen enz. Hoe meot je je model hier posten? Dat moet als volgt gebeuren: Naam Model: vuilnisbakijzer_kaas Foto model: Download url: link Overigens controlleer ik alle models op hun kwaliteit, zijn ze neit goed genoeg dan komen ze er niet in, voor de duidelijk een model hoeft niet altijd highpoly te zijn om er goed uit te zien, textuur werk speelt ook een grote rol. Bij elke 50 objecten zal ik een publieke release maken zodat jullie die in gebruik kunnen nemen. Dat was het denk ik wel zo'n beetje. als ik wat mis zal ik mijn post editen, Kom maar op met jullie vragen/opmerkingen, en vooral models Succes groeten Martijn. Reageren
Blastov Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik ben de eerste die post, lekker puh. Ik heb al 4 geneirc objecten: Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Vet idee, maar het enige nadeel is het verwoestbaar maken ervan, of het wegrollen ervan als je ertegen aan rijdt. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Tja.. zolang niemand daar iets voor vind.. Ik ga morge is kijken op gtaforums.com of daar al meer kennis over is te vinden.. nice work btw blaster Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik weet ongeveer hoe dat moet.... Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Mr. Jorge Fröger, redder in nood . Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Lol wat ben ik dom . Jij ownt mij steeds :S . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Waarom worden mijn topics tog nooit serieus genomen =')| lol beetje ontopic blijven plz strax denkt iedereen dat dit een grap is Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ik neem het serieus, mijn posts bevatten 100% zinnige dingen en toevoegingen aan de bovenstaande posts. Zo post ik een feit in mijn post hierboven en post ik nu een mening/toevoeging op jou post . Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Idd vind ik ook, maar als mensen nou is wat generics gingen maken bijv ^^ Naam Model: tafelhout_kaas Foto model: Download url: n.v.t bij mij. Naam Model: boomstam_kaas Foto model: Download url: n.v.t bij mij. Naam Model: hekhout_kaas Foto model: Download url: n.v.t bij mij. Ik weet nu hoe je models kan raken dat ze verdwijnen, ze spatten alleen nog niet uit elkaar en zijn ook nog neit weg te beuken.. Bewerkt: 6 augustus 2006 door kaaspizza Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) dam kaaspizza ik heb niet gesien dat u ook al een hekje gemaakt heb. maar het was buiten bager weer. dus ik verveelde mij. toen sag ik uw topick en ik heb dus gelijk een hekje gemaakt. aleen ik heb nog wel 2 vragen. 1: wat wil je met al die generic's ?? 2: de daunload link moet dat een link zijn met het 3ds bestand en textures of moet dat een link zijn met het col, dff, txd bestanden ?? hier mijn hekje. model naam: hekje_kees model foto: Download url: http://rapidshare.de/files/28531283/hekje_kees.rar.html Bewerkt: 7 augustus 2006 door kees1991 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Heey leuk dat je wat gemaakt hebt . Ik wil gewoon een nieuwe generic .IMG aanmaken zodat alle modders op dit forum die een island maken enzo allemaal generics kunnen gaan gebruiken. het maakt nix uit dat er al een hek is want dit hek is anders, van mijn part komen er nog 30 hekken bij. Ik wil een download url met de TXD DFF en COL Ga zo door.. Reageren
[Baz] Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Leuk gemaakt kees, alleen de bovenste horizontale plank klopt niet, want als je nog zo'n hek eraan plak, klikt het niet goed ni elkaar. Reageren
kees1991 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 dan set je de hekjes tog een stukje uit elkaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.