djaa Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik keek eerst effe op video google rond tot dat ik dit zag filmpje zal dit waar zijn? Reageren
VforV Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) ik keek eerst effe op video google rond tot dat ik dit zag filmpjezal dit waar zijn? Echt niet hoor, Rockstar zal heus niet hetzelfde intro'tje gebruiken (Pres Play on Tape) als in GTA Vice City . En valt het je niet op dat die laadtijd verschrikkelijk lang is? Zelfs die van GTA Liberty City Stories is véél korter, terwijl in GamePro duidelijk stond dat de laadtijden verkort zijn t.o.v. GTA Liberty City Stories. Bewerkt: 6 augustus 2006 door VforV Reageren
djaa Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik keek eerst effe op video google rond tot dat ik dit zag filmpje zal dit waar zijn? Echt niet hoor, Rockstar zal heus niet hetzelfde intro'tje gebruiken (Pres Play on Tape) als in GTA Vice City . En valt het je niet op dat die laadtijd verschrikkelijk lang is? Zelfs die van GTA Liberty City Stories is véél korter, terwijl in GamePro duidelijk stond dat de laadtijden verkort zijn t.o.v. GTA Liberty City Stories. mischien is dit een test Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Neen dit zal nooit het intro'tje zijn . Ik ben het met VforV eens dit is percies het zelfde als bij VC behalve dat je geen plaatjes voorbij ziet komen wat R* eigenlijk nog bij alle GTA's heeft gedaan. Daarom zal dit hoogstwaarschijnlijk bij VCS ook zijn . Bewerkt: 7 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 je ziet wie het heeft gemaakt? maarte41 ja, dat is gewoon een forum lid die zo'n filmpje voor de gein had gemaakt. verder had ik hem hier al een keer op gta forum gezien, ik weet niet precies waar. en zeg nou zelf.. vind jij het er geloof waardig uit zien? Reageren
VW R32 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik denk dat het niet waar is. Het lijkt me veel te simpel. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Dat is dus overduidelijk fake, zodra je in het laadscherm komt zie je de artwork op de achtergrond, ipv zo'n stom blauw vel. En hij gebruikt ook het lettertype "Times New Roman", een lettertype dat Rockstar nooit zal gebruiken. Reageren
Yohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Inderdaad fake, door de boven genoemde redenen... Reageren
maarte41 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Het is inderdaad door mij gemaakt en dus helemaal fake. Ik heb het filmpje trouwens in het fake artwork topic van vcs gepost. Als ik nog eens een filmpje maak zal ik het denk ik wat geloofwaardiger moeten maken, want bijna niemand gelooft het. Bewerkt: 7 augustus 2006 door maarte41 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.