Crappy-Apple Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ijdelijk is er een limiet mod uit voor san andreas ! de mod is niet van mij maar ik wou hem eff late zien hier hier is de link voor de download : http://gta3.gamigo.de/downloads/ftp/115392...d%20+5%20SA.rar Reageren
mickey Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Leuk modje, maar 24 Objecten zijn niet echt veel. Het scheelt wel wat, maar niet zoals bij de Boundarie Hack van Mc-kay, daarbij kan je (naar mijn weten) gewoon zelf bepalen hoeveel objecten je kan toevoegen(correct me if I'm wrong). Greets, Mickey Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Die mod verwijdert gewoon alle models wat dubbel/niet nodig zijn ingame. Dan krijg je 29+ IDE's vrij. @Mickey:Nee, het limiet is dit: Limits: 15000 ID's voor 2dfx. 230000 voor ID's placement. 500000 IPL entries. 51200X51200 Map area. Greetz Bewerkt: 7 augustus 2006 door DaBeast Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Tocch is 29 beter als 5, hiermee kan je nog een kliene Mod aan SA toevoegen. Ik wacht nog steeds op de Boundaries Hack voor SA, als die er komt Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Tocch is 29 beter als 5, hiermee kan je nog een kliene Mod aan SA toevoegen. Ik wacht nog steeds op de Boundaries Hack voor SA, als die er komt zaols ik al eens had gezegt in een ander topic is er iemand die dicht bij mij woont er 1 aan het maken (een hack ) maar ik weet niet dat hij die al af heeft Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Het is wel handig maar echt veel heb je er niet aan, Crappy, ik zou zeggen vraag het. Reageren
gybrus Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 nog steeds een beetje weinig ;sad. als er iets van 50 ofzo vrij komen zou je al een stuk meer kunnen. greets Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Het is wel handig maar echt veel heb je er niet aan,Crappy, ik zou zeggen vraag het. ik heb het gevraagt maar zijn pc is vanbinnen ontploft door 400 volt (er was iets met de electriciteit ) hij gaat een nieuwe pc kopen dus nog wachten Reageren
Jarno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Wel raar dat er eerst iemand ver weg woonde die het had gemaakt en dat je het zou krijgen. Nu ineens iemand die bij jou in de buurt woont en toevallig zijn PC ontploft is (Kan gebeuren maar wel allemaal heel toevallig). Waarom krijg ik het gevoel dat we worden belazerd? Reageren
teuntjuh Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ja, inderdaad. Toeval, toeval, toeval. De enige persoon die hierin gevorderd in is, is Mc-Kay, maar hij heeft geen interesse meer in de SA engine, omdat hij de VC engine al supergoed heeft gemaakt, samen met Andy. Helaas zijn de mensen met de wat oudere hardware hier niet goed mee. 29 objecten zou een klein eilandje kunnen zijn, maar meer ook niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.