thugkai Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb genoeg skills om met 2wapens te lopen:S maar hoe doe je dat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shinryu Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je moet met de machine gun skill---> micro SMG de hele balk vol hebben dan word je hitman en kun je met 2 machinegeweren lopen->geld alleen voor micro SMG catagorie is cool om mee te schieten:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 is ook erg handig dan gaan ze sneller dood he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
getagun Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Je moet met de machine gun skill---> micro SMG de hele balk vol hebben dan word je hitman en kun je met 2 machinegeweren lopen->geld alleen voor micro SMG catagorieis cool om mee te schieten:P dit geld ook voor pistol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Jaaa... Ik had ook opeens 2 Uzi's in mijn had dus ik d8 wtf :huh: Relaxd... Maar nu weet ik waarom... tnx! Dan kan ik denk ik ook binnenkort met zo'n MachineGun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Ik stel voor dat je je wapenskill gaat oefenen in de grote ammunition store dichtbij mulholland intersection. Dat gaat wat vlotter dan elke keer een gangwar te starten waarin je mogelijk nog afgeknald word ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Jaaa... Ik had ook opeens 2 Uzi's in mijn had dus ik d8 wtf :huh: Relaxd...Maar nu weet ik waarom... tnx! Dan kan ik denk ik ook binnenkort met zo'n MachineGun Nope. Alleen de handwapens, uzi en ik meen bepaalde shotguns ook ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 daarom dat bij mij ni lukt ik had hitman met die grote smg , waar vindt je micro smg dan , in de ammu-nation in ls? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 daarom dat bij mij ni lukt ik had hitman met die grote smg , waar vindt je micro smg dan , in de ammu-nation in ls? Micro SMG, Tec9, 9MM en Sawn-Off Shotguns zijn handwapens. Deze zijn allemaal, ik meen na gebruik ervan, te vinden bij Ammu Nation. Als je wilt weten waar je deze wapens door de stad verspreid kan vinden, kun je daarvoor de Official Strategy Guide :rolleyes: kopen. Daar staan nog meer handige tips in, o.a waar je de Heat Seeking RPG kan vinden Smiley edit bij : The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.