Jump to content

Politie in GTA: Vice City Stories?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hoop dat de politie niet alleen "VICTOR" op de hielen zitten, maar ook andere criminelen.

En politie honden zal ook tof zijn!

En andere nieuwe vervoer:

Quads, fiets, paard.

& WAT VIND JIJ WAT ER BIJ MOET KOMEN OF VERANDEREN?

(deze onderwerp titel komt van me kameraad CJ tha Kok af, die account is opgeheven tot en met juli 2007 :? ).

Waarom weet ik niet.

:sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

is dit topic niet al :?:?

wacht ik ga eens kijken,edit wel als ik hem gevonden heb

ik hoop dat de politie niet raar gaat doen zoals in VC dat je in zon gangwar gaat helpen dat ze dan achter jou aankomen

edit nee is er niet,alleen in GTA:IV

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:
is dit topic niet al :?:?

wacht ik ga eens kijken,edit wel als ik hem gevonden heb

ik hoop dat de politie niet raar gaat doen zoals in VC dat je in zon gangwar gaat helpen dat ze dan achter jou aankomen

Offtopic:

Neen dit is er nog niet maar wel een in GTA IV ;) . Dat is dit topic.

Geplaatst:

ja je hebt gelijk,ik had mn post al ge-edit

ontopic,de bugs die wel eens bij de politie of bij de bewakers in VC(die gastjes in die blauwe pakjes)

als je bij die een geweer op ze richt,gaan hun handen omhoog terwijl ze een pistool vast hebben

Geplaatst:

paarden, honden of andere dieren zullen niet in gta komen, behalve vogels en vissen enzo. dit komt omdat dat onder dierenmishandeling valt.

verder denk ik dat er wel politie motors zijn, een beetje van die oude. verder denk ik dat de politie net als in san andreas ook andere criminelen achterna gaat, ik ben best benieuwd welk geluids pakket rockstar nu gebruikt, in LCS gebruikten ze namelijk het VC geluids pakket, misschien nu wel die van GTA San andreas!

Geplaatst:

Ik vind dat er eens vrouwelijke politieagentes aan het corps mogen toegevoegd worden ^_^. Er is nu nog geen enkele GTA met vrouwen bij de politie. En aangezien GTA VC bekend staat om zijn 'vrouwelijk schoon'. Als ze Victor oppakken zou het grappig zijn als hij begint te flirten in de hoop dat ze hem terug vrijlaten.

Geplaatst:
Ik vind dat er eens vrouwelijke politieagentes aan het corps mogen toegevoegd worden ^_^. Er is nu nog geen enkele GTA met vrouwen bij de politie. En aangezien GTA VC bekend staat om zijn 'vrouwelijk schoon'. Als ze Victor oppakken zou het grappig zijn als hij begint te flirten in de hoop dat ze hem terug vrijlaten.

In de GTA SA gta3.img zijn er wel textures en models te vinden van schaars gekleedde politie dames, met een mod kun je deze ook als politie laten spawnen

maar echt politie vrouwen zijn er idd nog nooit geweest

In de GTA SA gta3.img zijn er wel textures en models te vinden van schaars gekleedde politie dames, met een mod kun je deze ook als politie laten spawnen

maar echt politie vrouwen zijn er idd nog nooit geweest

Zijn dat niet gewoon de strippers uit de stripclubs met een politie pakkie aan?

Bewerkt: door quinton
Geplaatst:

Volgens mij zijn die er niet maar het zou kunnen, het is niet zo dat ik elke stripclub in San Andreas gecheckt heb.

Volgens mij zijn die er niet maar het zou kunnen, het is niet zo dat ik elke stripclub in San Andreas gecheckt heb.

Die zijn er wel degelijk :Y

Volgenmij heeft een StripClub ook niet altijd dezelfde Strippers maar zijn ze verschillend.

Bewerkt: door ASPHALT

het zou misschien we leuk zijn dat ze je parkeerboetes geven,

en ook dat ze je niet direct beginnen afknallen als je perongeluk tegen hun wagen rijd

ook dat quad , fiets , paard vervoer

Bewerkt: door Jorair
  • 2 weken later...

In GTA Liberty City Stories zag je dat men voor de politiewagens de 'skin' gebruikte van de politiewagens die te zien zijn op deze GTA III beta-screen. Op gtavice.com keek ik wat naar screenshots van GTA Vice City en daar kwam ik deze tegen. Die vind ik trouwens mooier dan de huidige groene politiewagens. Misschien zullen ze deze 'skin' gebruiken voor de politievoertuigen in GTA Vice City Stories. Althans, dat hoop ik. Het ziet er meer jaren '80 uit en het is mooier dan dat groen van nu.:)

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:
Er is nu nog geen enkele GTA met vrouwen bij de politie.

We hebben 1 vrouwelijke politie in San Andreas: 'Barbara Schternvart'. Vrouwelijke agenten zijn er inderdaad nog nooit in het spel geweest maar 'Barbara Schternvart' werkte informeel wel bij de politie en had je dus wel een politiemeid in het spel. En inderdaad, het was wel vet geweest dat je dan even via de 'Hot Coffee' mod even kunt sjansen met de agente en even krikken.. :puh:

Maar verder zou ik wel willen dat je bijvoorbeeld een straatrace doet en je komt een politie tegen of het is niet middennacht dat je dan agenten achter je aankrijgt zodat dat de race vermoeilijkt, 2 sterren maakt op dat moment de streetrace moelijker en misschien wel leuker, ze beuken. Ook zou ik het wel leuk vinden als je met hoge snelheid door de stad rijdt en je wordt gesignaleerd dat je dan een achtervolging krijgt. Gewoon, iets meer achtervolgingen.. :)

Geplaatst:

De agenten zien er altijd allemaal hetzelfde uit. Ze zouden hier is wat verandering in kunnen brengen, al vind ik het wel fijn en leuk dat ze er hetzelfde uit zien. Ik hoop ook dat er politie-motors in zitten, al lijkt me dat sterk want dan hoorde we er wel wat van (tijdschriften stonden namelijk vol met pics van motors in SA toen SA uit kwam).

Er is nu nog geen enkele GTA met vrouwen bij de politie.

We hebben 1 vrouwelijke politie in San Andreas: 'Barbara Schternvart'. Vrouwelijke agenten zijn er inderdaad nog nooit in het spel geweest maar 'Barbara Schternvart' werkte informeel wel bij de politie en had je dus wel een politiemeid in het spel. En inderdaad, het was wel vet geweest dat je dan even via de 'Hot Coffee' mod even kunt sjansen met de agente en even krikken.. :puh:

Maar verder zou ik wel willen dat je bijvoorbeeld een straatrace doet en je komt een politie tegen of het is niet middennacht dat je dan agenten achter je aankrijgt zodat dat de race vermoeilijkt, 2 sterren maakt op dat moment de streetrace moelijker en misschien wel leuker, ze beuken. Ook zou ik het wel leuk vinden als je met hoge snelheid door de stad rijdt en je wordt gesignaleerd dat je dan een achtervolging krijgt. Gewoon, iets meer achtervolgingen.. :)

Nee, het moet niet als Driver (PL) worden. Daar rij ik naar een missie toe, rij ik per ongeluk tegen een verkeersbord, krijg ik politie achter me aan, rij ik van weg, krijg er meer en meer, m'n auto is kapot, ze spotten me in een andere auto, ik ga helemaal dood enz enz enz. Ik besluit de game te reloaden en in het vervolg niet meer tegen dat verkeersbord aan te rijden. Gewoon super irritant, maar natuurlijk realistisch en naar mijn idee geen GTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...