ajps Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 klopt het dat je een autogarage kan kopen,of ervan in het bezit komt in san fierro? waar ligt deze dan? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 klopt het dat je een autogarage kan kopen,of ervan in het bezit komt in san fierro?waar ligt deze dan? Die autogarage waar jij het overhebt is Wang Cars. Die kan je pas kopen als je de volledige Drivingschool hebt gehaald. (Die herken je aan de rode S).(Je hoeft niet perse overal goud op, het mag ook zilver of brons zijn.) En alle missies van SF hebt gehaald, die laatste missie in SF is geloof ik Yay Ka-Boom-Boom. Na het behalen van deze 2 dingen krijg je een telefoontje daar word gezegd dat je hem nu kan kopen. Wang Cars kost $80.000, en na het kopen ervan zijn er 4 missies beschikbaar: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Als je 3 van deze missies hebt gedaan komt er weer wat nieuws vrij, namelijk de import en de export, dit kan in Easter Basin in San Fierro. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Matthijs, ik merk echter 1 foutje op. nadat je de missie: Zeroing in hebt gedaan, kan je al exporteren en importeren. Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Matthijs, ik merk echter 1 foutje op. nadat je de missie: Zeroing in hebt gedaan, kan je al exporteren en importeren. Dit is niet waar Flipkip. Mathijs heeft het wel degelijk goed dat je Costum Fast Tracks moet gedaan hebben voordat je kunt exporteren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 klopt het dat je een autogarage kan kopen,of ervan in het bezit komt in san fierro? waar ligt deze dan? Die autogarage waar jij het overhebt is Wang Cars. Die kan je pas kopen als je de volledige Drivingschool hebt gehaald. (Die herken je aan de rode S).(Je hoeft niet perse overal goud op, het mag ook zilver of brons zijn.) En alle missies van SF hebt gehaald, die laatste missie in SF is geloof ik Yay Ka-Boom-Boom. Na het behalen van deze 2 dingen krijg je een telefoontje daar word gezegd dat je hem nu kan kopen. Wang Cars kost $80.000, en na het kopen ervan zijn er 4 missies beschikbaar: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Als je 3 van deze missies hebt gedaan komt er weer wat nieuws vrij, namelijk de import en de export, dit kan in Easter Basin in San Fierro. Dat is geen auto garage, dat is een auto showroom. Na de missie "Farewell, My Love..." krijg je van Claude een eigendomsbewijs van een oude Xoomer garage in San Fierro, Doherty. Reageren
ajps Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 EN WAAR LIGT DEZE PRECIES? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) EN WAAR LIGT DEZE PRECIES? Klikken voor een vergroting S.v.p. een beetje beter kijken, mijn kaartje staat in het 2e bericht, hier nog maar een keer het kaartje. Bewerkt: 7 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Kzaf Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 die garage is wel cool die je krijgt als je in san fierro gaat!!en de auto's in die stad bullet enzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.