Daan007 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb een probleem bij PS C2. Ik kan niet meer typen. Ik neem een document van 96 by 96 en ik voeg een render in. Ik maak een zwarte balk, en daar typ ik met witte letters op van 14 pt en Verdana lettertype. Als ik type staat er niets !! Ik heb er een plaatje bijgevoegd. Kan iemand mij helpen ??? http://img149.imageshack.us/my.php?image=vaagkh3.png Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je zegt dat je met witte letters typt, maar als ik op je plaatje kijk zie ik in de lettertypebalk dat de kleur zwart is. Ga eens op de tekstlayer staan, klik de typetool aan en klik vervolgens op dat kleine zwarte vlakje bovenaan in de balk. Als het goed is kan je nu een kleur kiezen en vervolgens in die kleur tekst typen.. Reageren
King Room Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Misschien ligt het ook wel aan het lettertype wat je gebruikt!!^^ Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Nee dat niet. Hij doed het al weer, bedankt voor jullie hulp >>> Door RonaldVC: Fijn dat het weer werkt, maar wat was nou het probleem, ik ben daar wel benieuwd naar eigenlijk. <<< Het probleem weet ik eigenlijk niet. Ik heb de computer helemaal afgesloten toen ik naar bed ging en de volgende morgen deed hij het weer !! Ik snap er zelf ook niets van. Maar gelukig doed hij het weer Bewerkt: 11 augustus 2006 door Daan007 Reageren
Xarpius Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat had ik net ook! Ik kon opeens niet meer typen, en toen ik een ander lettertype koos, deed hij het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.