Jump to content

imageshack.us toolbar

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Imageshack.us is over het algemeen een website die de hele online- wereld bijna gebruikt. Geen enkel bekend forum heeft geen leden die deze service gebruikt, omdat het een veelzijdig en efficiente oplossing is om je afbeeldingen op een snelle server te uploaden. Het gemak geld ook nog eens dat je er een soort van Thumbnails van hun maken dat zijn kleine plaatjes waar je dan op kan klikken, deze service is echt heel handig en snel in gebruik. Daarop zijn ze nog verder gegaan een imageshack toolbar zoals je zelf al bevestigde, hiermee kan je zelfs vanuit windows zonder naar die site te gaan afbeeldingen uploaden op het internet. Als ik het niet weet dan weet niemand het, dus ik zou er maar vanuit gaan dat het heel simpel en veilig te gebruiken is. Als het niet veilig was, dan was het wel in het internet nieuws geweest. Ik wens je veel succes met deze toolbar en ik hoop dat het je gaat lukken.

Hoe instaleer ik de Toolbar?

Ga naar 'deze' pagina, van de bekende site Imageshack.us. Bekijk de Demo en ga na of het aan jou eisen voldoet, voldoet het klik dan op download nou en je zult het bestand: 'ImageShackToolbar.exe' van circa: 264kilobyte. Je ziet dan op het moment een nieuw icoontje op het bureaublad genaamd 'ImageShackToolbar'. Zoals je ziet is het een geel kikkertje, klik erop en de instalatie proceduré gaat van start. Je zult een scherm te zien krijgen in het begin druk daarvoor op: 'Next'. En daarna krijg je een voorwaarde scherm te zien, vink het vak: 'I accept the terms in the License Agreement' aan. Klik daarna op 'Next' je krijgt dan een bevestiging en dan klik je op Install. Dan leid het zich van zichzelf wel tot een goed einde, ik heb ook nog wat screens gemaakt om het punt wat te verduildelijke, veel succes en ik hoop dat je er wat aan hebt (gehad). Mochten er nog vragen wezen stel ze gerust, want daarvoor zijn ze uiteraard.

Het is dus veilig en zonder problemen te gebruiken, stel Gunsligner aansprakelijk als het niet zo is. ^_^

imageshacktoolbar1bu5.th.png imageshacktoolbar2rq0.th.png imageshacktoolbar3wl7.th.png imageshacktoolbar4wn0.th.png

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Deze toolbar is veilig te gebruiken. Ik heb hem zelf ook, en (tot nu toe) is er nog niets vreemds gebeurd. Ad-Aware Professional kon ook niets schadelijks vinden. Maar mocht er iets gebeuren met jouw computer: stel me niet aansprakelijk. ;)

Geplaatst:
Deze toolbar is veilig te gebruiken. Ik heb hem zelf ook, en (tot nu toe) is er nog niets vreemds gebeurd. Ad-Aware Professional kon ook niets schadelijks vinden. Maar mocht er iets gebeuren met jouw computer: stel me niet aansprakelijk. ;)

yep het lukte en installeren gebeurt bij mij zo: heel de tijd op verder klikken eventueel get toestemmen en daarna op finish. :D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...