King Room Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Naam: King Room Plaatje: >>Plaatje<< Wat wil ik gerenderd hebben: Alicia Keys gerenderd hebben Eventuele wens(en): Nothing Hoeft verder niets aan gebeuren alleen renderen
SummerBase Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Hoi Room, de Stones blijft toch een goede band vind ik, het logo van de stones staat op het shirt van haar. En het is natuurlijk ook geen verkeerd meisje die je daar ziet. Wie wil dat nou niet, natuurlijk is het altijd even slikken als je die haren moet renderen dat is en blijft echt een tering klus. Ik ga mijn best doen hij moet binnen 2 dagen (48 uur) klaar zijn dus heb geduld! --- DONE! Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Als de aanvraag niet naar wens is kun je dat altijd melden in het hoofdtopic van RTv3, het team zoek dan samen met jou naar een oplossing. Maar ook vragen, tips, opmerkingen kun je in het RTv3 topic terecht. Render: Klik Dit wil ik nog kwijt: De haren aan de rechterkant zijn niet helemaal gelukt, dit kun je eventueel zelf ook nog wat bij- bewerken! Bewerkt: 9 augustus 2006 door SummerBase
Recommended Posts