Bling Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Mijn eerste signature met photoshop. Rates & Comments graag! Reageren
King Room Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik vindt het een hele mooie signature!! Lijkt dat het net echt is!! Rate: 9.1/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik vind hem heel sfeervol, Bling. Zelf hou ik niet zo van deze borders, maar vooruit, ik vind het bij deze signature wel passen. Je had voor deze signature beter het font van Vice City kunnen gebruiken. Ik geef je een 8/10. Reageren
Eazy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Mooi, leuk. Echt een welkom bord. Ik geef een 9 v.d. 10! ! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Ik vind deze signature opzich wel mooi alleen toch had je beter een andere border kunnen nemen waarom? Omdat het te hightech maakt terwijl VC jaren 80 is. Een 9/10. Reageren
.Syfes Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 offtopic : Ik denk toch dat dit een serieuze bump is .Eazy let op voor de datum en de tijd Ontopic : Mooi gedaan hoor bling Voor een beginner is dit mooi maar veel heb je niet gedaan .De rand een 10/10 Maar het is duidelijk dat je een stock hebt gebruikt dat vind ik eits minder. De bling vind ik niet goed want het is niet een passende font pas daarop De Vice city valt goed mee 8/10 Greetings .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.