Jump to content

Rook uit vliegtuig.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een ps2 en krijg roode rook uit mn vliegtuig,Als ik op R3 druk.

Kun je mischien ook een andere kleur ?, :*D

Alvast bedankt voor jullie hulp :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Ah, je vloog waarschijnlijk in de Stuntplane. In plaats dat de wielen van het vliegtuig zich intrekken, komt er rook uit. Dit is niet het enige vliegtuig die deze optie heeft, de Cropduster heeft dit ook. Uit dit vliegtuig komt een soort van witte rook. ;) Je kan de kleur van de rook niet veranderen trouwens. :)

Veel plezier verder. :cya:

Bewerkt: door Svenie

Bij de stuntplane komt er dan oranje en een soort roodactige kleur uit,

Dit gebruikte ze vroeger toch als men een aanviel in landen?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

De Cropduster 'strooit' gif, dit is voor het platteland. Je weet wel, voor insecten die sla opvreten en dat soort dingen.

Geplaatst:
Bij de stuntplane komt er dan oranje en een soort roodactige kleur uit,

Dit gebruikte ze vroeger toch als men een aanviel in landen?

Dat kan wel kloppen, zoiets staat mij ook bij.

Maar dit is een stuntvliegtuig, en wat je op show's vaak ook wel ziet, is dat er rook uit komt.

Rood en blauw worden vaak gebruikt blij show's.

En de cropster is idd een sproeivliegtuig, van water of een soort gif, in droge landen gebruiken ze dat wel als het lang niet geregend heeft.

Geplaatst:
Ik heb een ps2 en krijg roode rook uit mn vliegtuig,Als ik op R3 druk.

Kun je mischien ook een andere kleur ?, :*D

Alvast bedankt voor jullie hulp :klap:

volgens mij kun je geen andere kleur 'sproeien'.

mss als je een mod installeerd kan dat mss lukken. (helaas heb je SA op ps2).

Geplaatst:

die rook van stuntplane is om te"skywriten" dus om tekeningetjes te make.maar helaas blijft die rook nie zoo lang...anders dacht ik dat het een alarmsignaal was als er technishe probleme ware maar bij een stuntvliegtuig...

Geplaatst:

Bij een stunt vliegtuig is dat gewoon voor de sier, ze gebruiken/gebruikten het wel eens bij stunt vlieg evenementen enzo. misschien kan je die kleur van die rook wel veranderen, maar daar heb je denk ik een mod voor nodig ofzo.

Dat kan inderdaad bij een aantal vliegtuigen waaronder het Stuntplane en de Cropduster. Je gebruikt daarvoor ook gewoon de toets waarmee je normaal de wielen inklapt/uitklapt. De + of de 2 dus, ligt er aan welke jij het makkelijkst vind. De + is dus het plusteken aan de rechterkant van je toetsenbord en de 2 is de twee aan de linkerkant van je toetsenbord, want er zijn namelijk meerdere 2's en +'s als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik zal je tér informatie ook nog even wat leren over het Stuntplane, ik vertel dit en niet de Cropduster, omdat de Cropduster bijna niet in het spel te vinden is. Even terug naar het Stuntplane het is een normaal vliegtuig, maar het heeft een zware gevoeligheid op het sturen van het vliegtuig. Het is tevens tamelijk lastig om goed tel leren vliegen met die vliegtuigje. Maar hij kan ook heel goed omkantelen en salto's over de kop maken. En Kurke- trekkers en vul het lijstje zelf maar aan, maar het vliegtuig is van zichzelf een beetje geschikt voor gevorderden. Mocht je nog een vraag hebben, stel ze dan gerust, want daar zijn ze uiteindelijk voor. :cya:

Bewerkt: door SummerBase

Neen ik zal even de vliegtuigen opnoemen (nouja noemen :clown: ) met in klapbare wielen

Vliegtuigen met In- en uitklapbare wielen:

• AT 400
  • Hydra
  • Nevada
  • Rustler
  • Shamal
  • Andromada

Vliegtuigen die de wielen niet kunnen inklappen:

• Beagle
  • Dodo
  • Skimmer
  • Stuntplane
  • Cropduster

En de heli's kunnen natuurlijk ook geen wielen inklappen ;)

Bewerkt: door ASPHALT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...