~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) die rook van stuntplane is om te"skywriten" dus om tekeningetjes te make.maar helaas blijft die rook nie zoo lang...anders dacht ik dat het een alarmsignaal was als er technishe probleme ware maar bij een stuntvliegtuig... Inderdaad. Bij de Stuntplane komt er rode rook uit om te Skywriten, als je hem juist vliegt kan je bijv. een symbool in de lucht maken, op replay drukken, en er een screenshot van nemen. Bij de Cropduster is het een soort gif dat piloten ook soms over het platteland spreiden om ongedierte te vermoorden, in SA kan je er volgens mij niet echt mensen mee vermoorden. Bewerkt: 9 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Vercetty Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 ik laat meestal voor de lol een ander soort rook verschijnen, die als je vliegtuig kapot is bij dat ouwe vrachtvliegtuig sleep ik meestal met een paar vleugels over de grond en kijk eens: een onbestuurbaar vliegtuig om mee te vliegen. zo wordt het allemaal veel leuker(vind ik ) of met de hydra en dan 4 sterretjes, zo hou je een gevecht nog een beetje eerlijk voor de computer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.