Big Boss Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb Millie Perkins nu als vriendin, Maar ik vraag me af waar ze wil eten. Op Wikigta staat : 'Het restaurant ten zuidwesten van haar huis' Maar welk is dat? de Well Stacked Pizza ten zuidwesten van haar huis is het niet hoor! Weet iemand het juiste restaurant? (Kaartje mag) Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Zoals Svenie goed zag, had ik de verkeerde vriendin voor ogen. Sorry Bewerkt: 7 augustus 2006 door HerrieM Reageren
Scooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Als je op de map kijkt in het spel zelf, zie je dat ten zuid/westen (links onder) 2 burger-shot's zitten. Waarschijnlijk heb jij je vergist met het westen, en nam je de oost kant. Want ten zuid-westen van Millie is geen pizza zaak. Probeer dan even de twee burger-shot's. Die worden bedoelt waarschijnlijk op Wiki-gta. Zie: http://img363.imageshack.us/my.php?image=burgershotmu6.jpg Succes! (HerrieM, hij bedoelde LV. Millie inplaats van Michelle.) Bewerkt: 7 augustus 2006 door Scooter Reageren
Svenie Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) HerrieM, waarschijnlijk heb jij de verkeerde vriendin voor ogen. Het restaurant staat met rood aangeduid. Voor meer info, kan je hier kijken. Ik zie dat de info van Millie niet zo duidelijk is, ik pas het even aan. Ik verander "restaurant" naar Burger Shot. Veel succes. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Svenie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Kaartje: -Hij ligt geloof ik in deze cirkel zeker ben ik er helaas niet van. Het is het Steak-House Restaurant. De restauranden staat op je date aangegeven dus je moet hier ergens kijken Herrie hij bedoeld Millie niet Michelle Bewerkt: 7 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.