Jump to content

Vice Street Racer

Halos

Recommended Posts

Ik d8 dat het was:

F - Return (weglopen)

Left Shift - Selecteren

A / <- - Vorige race (uitkiezen)

D / -> - Volgende race (uitkiezen)

:cya: Veel suc6

Edit: Sorry Svenie :puh: en Halos welkom!

Bewerkt: door ralgeu
Delen op andere websites

Dan moet je volgens mij op de linker Shift drukken. ;) Als dit niet lukt, dan kan je nog altijd bij opties je besturing anders zetten. ;) Voor de hele besturing van deze game, kan je hier kijken. :)

Veel succes. ;)

Edit: ralgeu is me voor. :)

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier:

Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan :?.

Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is?

Delen op andere websites

Ik wou geen nieuw topic aanmaken voor mijn vraag, dus zet ik het hier:

Ik wil graag eens die race doen in het Hyman Memorial stadium. Ik weet dat je de race tussen 20.00 en 24.00 kan doen maar als het zover is zie ik nergens een marker die aanduidt dat ik kan binnengaan :?.

Ik heb al gekeken op WikiGTA maar daar word ik niet veel wijzer van. Er staat dat die race om de drie dagen terugkeert. Maar hoe weet je dan of het de juiste dag is?

Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan.

Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt.. :)

Delen op andere websites

Je kan inderdaad tussen 20:00 en 24:00 uur het stadion binnen. Je moet naar de linkerdeur gaan, bij de bovenste serie deuren. Dus helemaal bovenaan.

Als je op die straat staat die naar het stadion leidt, zie je een groot reclamebord boven de weg, daarop kan je zien welke event er op die dag gehouden wordt. Ook zijn er een hoop reclameborden rondom het stadion, zodat je in ieder geval weet welke event er op dat moment plaats vindt.. :)

Het was al zeker na 20.00 toen ik aan die deur (links, bovenaan) stond en ik zag geen marker, niets :N. Wil iemand voor de zekerheid een screen posten van de marker en de deur? Hartelijk dank :).

@Colonel Cortez: Bedankt, nu weet ik tenminste dat ik niet in een marker ofzo moet staan zoals in GTA SA en zie ik welke deur het is _O_.

Bewerkt: door VforV
Delen op andere websites

gtavc2006080812085065je5.png

gtavc2006080812104087yz4.png

Er zijn geen markers voor de missies in het Hyman Memorial stadium. Zoals je kunt zien staat de deur open tussen 20:00 en 24:00. Dat kun je zien op screenshot 1. Als je in of op je voertuig zit dan begint de missie zeer spoedig.

Het is gokken wanneer je een missie in het Hyman Memorial stadium kunt doen. Je weet namelijk niet welke missie op welke dag is. Screenshot 2 is een screenshot van de reclameborden bij het stadion.

Veel plezier met de missies in het Hyman Memorial stadium. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

• 4 weken later...
Hallo, ik wil graag de races rijden bij de autowinkel (dichtbij het vliegveld), dus ik ga ervoor in die marker staan, en op wat moet ik dan klikken ( het is met de pc).

Thx

je moet in de marker staan. de toetsen zijn:

pijl links / pijl rechts - races nazoeken

f / Enter - teruggaan

R Shift - aannemen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...