maddog Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 hoe kan ik wapens weg gooien? ik heb mijn wapensbalk vol maar ik moet wapens kwijt hoe raak ik van wapens af??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) hoe kan ik wapens weg gooien?ik heb mijn wapensbalk vol maar ik moet wapens kwijt hoe raak ik van wapens af??? Volgens mij kun je ze niet zomaar weggooien in de zin van even op een toets drukken. Of je moet een ander wapen zoeken in hetzelfde slot, die dus het wapen vervangt, een Desert-Eagle voor een pistool dus bijvoorbeeld. Of je moet wasted of busted raken, ook dan ben je al je wapens kwijt. Een andere manier zou ik helaas niet weten. Bewerkt: 7 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Scooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je zou jezelf dood kunnen laten gaan, als je nog niet heel ver in het spel bent, dan raak je ook al je wapens kwijt. Maar om een ander wapen van hetzelfde soort op te pakken druk je op TAB. (of L1 voor ps2) Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hoe kan ik wapens weg gooien?ik heb mijn wapensbalk vol maar ik moet wapens kwijt hoe raak ik van wapens af??? Er is al gezegd dat je geen wapens kan weggooien, maar wat ik niet snap is waarom je van je wapens af wilt. Ik bedoel, de meeste mensen willen net zoveel mogelijk wapens en ammo hebben, en het hebben van veel wapens heeft geen negatieve invloed op de gameplay, je gaat er bijv. niet langzamer van lopen ofzo (behalve dan als je een zwaar wapen vast hebt, maar dan ook alleen echt dan. Misschien wil je andere wapens, maar om een wapen om te wisselen hoef je je oude wapen niet eerst weg te gooien. Sander_da_gamer Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 hoe kan ik wapens weg gooien? ik heb mijn wapensbalk vol maar ik moet wapens kwijt hoe raak ik van wapens af??? Er is al gezegd dat je geen wapens kan weggooien, maar wat ik niet snap is waarom je van je wapens af wilt. Ik bedoel, de meeste mensen willen net zoveel mogelijk wapens en ammo hebben, en het hebben van veel wapens heeft geen negatieve invloed op de gameplay, je gaat er bijv. niet langzamer van lopen ofzo (behalve dan als je een zwaar wapen vast hebt, maar dan ook alleen echt dan. Misschien wil je andere wapens, maar om een wapen om te wisselen hoef je je oude wapen niet eerst weg te gooien. Sander_da_gamer Maar als je met een bosje bloemen loopt dan is het wel klote als je in een missie zit en je selecteert steeds per ongeluk die bloemen Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 je kan wel gewoon de hele tijd blijven schieten tot ze op zijn als je bijvoorbeeld al die zuster en die polititeagente heb gedate wakkiegeslacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.