Jump to content

Waar iriteren jullie je aan als je in de Bios zit

Recommended Posts

Geplaatst:

Aan wie of wat iriteren jullie je aan ?

Ik iriteer me aan als er iemand die lang is voor me zit. Of van die etters die lopen te schreeuwen door de film.

Geplaatst:

Ik erger me aan rinkelende mobiele telefoons in de bioscoop. Rokers en dronken mensen kunnen me ook zeker irriteren. Zoenende stelletje die je uitzicht belemmeren is ook een bron van ergenis voor mij. Zoenen doe je maar ergens anders :duh:. Je komt voor de film en niet voor het zoenen van een vaag stelletje.

Geplaatst:

Hehe,

Wel als er iemand net voor mij komt zitten als er nog 100 andere plaatsen zijn, en als die dan nog eens te lang is ... . :)

Geplaatst:

De ergernissen omtrent het bezoek aan een bioscoop op een rij:

• In de auto die kant op en in een rij voor de parkeergarage
  • Parkeerplek zoeken
  • In de rij voor de kassa
  • Je doodschrikken van de prijs van een kaartje
  • Wachten tot de zaal open gaat met zijn 600-en terwijl er maar voor 40 mensen stoelen staan
  • In de zaal je best moeten doen voor een goede plek
  • 3 kwartier onzinnige reclames
  • Ongemakkelijke stoelen
  • Te weinig beenruimte
  • Pratende mensen, die voor je neus zitten, en herriemakende consumpties eten
  • In de pauze in de rij voor een drankje
  • Je doodschrikken van de prijs hiervan
  • Na afloop via de brandtrap naar buiten
  • In de rij tot je met je auto de parkeergarage weer uit kan

Kortom: in je luie stoel lekker thuis een DVD kijken met surroundsound _O_

Geplaatst:
De ergernissen omtrent het bezoek aan een bioscoop op een rij:
  • In de auto die kant op en in een rij voor de parkeergarage
  • Parkeerplek zoeken
  • In de rij voor de kassa
  • Je doodschrikken van de prijs van een kaartje
  • Wachten tot de zaal open gaat met zijn 600-en terwijl er maar voor 40 mensen stoelen staan
  • In de zaal je best moeten doen voor een goede plek
  • 3 kwartier onzinnige reclames
  • Ongemakkelijke stoelen
  • Te weinig beenruimte
  • Pratende mensen, die voor je neus zitten, en herriemakende consumpties eten
  • In de pauze in de rij voor een drankje
  • Je doodschrikken van de prijs hiervan
  • Na afloop via de brandtrap naar buiten
  • In de rij tot je met je auto de parkeergarage weer uit kan

Kortom: in je luie stoel lekker thuis een DVD kijken met surroundsound _O_

Geef je met een aantal dingen groot gelijk GTAScheep.

Maar ik heb geen problemen met het parkeren :puh:

Ik ga vaak met de fiets heen..

Dus geen probleempjes voor mij.

Waar ik me verder wel aan irriteer..

De fietsen worden gestolen..

Het is me al 3 keer overkomen.. :t:ch:

Geplaatst:

Nou, ik ga heel graag naar de cinema, maar ik irriteer me aan echt veel dingen soms.

Je geniet van een film, en je hoort er mensen tussenin praten. Ik betaal ervoor, en dan blijven die maar praten zodat je amper wat van de film verstaat. Als ze dan eindelijk zwijgen, zit er naast je weer iemand met een zak chips of popcorn en hoor je hele tijd dat geknaag.

Ook heb je dan van die lawaaimakers of die mensen die voor het minste lachen. Dan probeer je van de film te genieten maar lukt het niet. Ook heb je van die mensen, die bijna recht zitten voor je. Dan zie je amper wat van de film, terwijl ze gerust was minder recht kunnen zitten.

Ik doe heel graag cinema, maar een gezellig filmpje thuis bekijken met je vriendin of vrienden blijft toch nog altijd het leukste ;)

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

De meeste vinden mij irritant in de bios :) Ik stoor me meestal nergens aan, alleen aan van die grote groepen kinderen die kinderfeestje hebben die voor je gaan zitten en met snoep en popcorn gaan gooien (zonde van t lekkere spul :puh: )

Geplaatst:

De bios is een soort Walhalla voor mij...

Ik kan er dus niet tegen als mensen kleine kinderen meenemen naar een film die ze toch niet uitzitten, waarna de kinderen lastig gaan worden.

Bij Lord of the Rings The Two Towers, in de Munt, waren er kinderen die vervelend zaten te doen, dus ben naar een Pathe medewerker gegaan waarna zij een waarschuwing kregen, echter gingen de kinderen gewoon door en zijn ze er daarna ook uitgegooid... :*D

Mobiele Telefoons die ondanks de reclames en verzoekjes vaak genoeg toch nog aan blijven staan.

Aan de prijs stoor ik me niet, kom er nu al jaren en ben de prijzen gewent, en ja het is duur.. :puh:

Ik ga altijd naar Pathe ArenA en daar heb ik geen last van te weinig been ruimte of dergelijke ik zit daar zeer comfortabel dus... :D

Geplaatst: (bewerkt)

De hele lange reclame, de pauze en natuurlijk als de film tegenvalt, maar ik ga niet zo vaak naar de bioscoop :N

nou, bij ons in Leiden heb je Trianon en dat is echt mijn favoriete bioscoop! Er is namelijk geen reclame!!! De film begint METEEN als de lichten uitgaan! Echt geweldig ik heb er allebei de 2 Pirates gezien, de Da Vinci code, alle drie de Lord of the Rings, star wars III the revenge of the sith én Slither. Dus dat is echt mijn favo!

Trianon is ook mijn favoriet :Y

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst: (bewerkt)

nou, bij ons in Leiden heb je Trianon en dat is echt mijn favoriete bioscoop! Er is namelijk geen reclame!!! De film begint METEEN als de lichten uitgaan! Echt geweldig ik heb er allebei de 2 Pirates gezien, de Da Vinci code, alle drie de Lord of the Rings, star wars III the revenge of the sith én Slither. Dus dat is echt mijn favo!

Maar ff ontopic:

Ik haat mensen die er doorheen praten en giechelen, laatst met pirates 2 kwamen er een stuk of 5 vrouwen die net uit de kroeg kwamen(scheen het) naast me zitten, en die giechelden en praatten de hele tijd en ik verstond er de helft van(van de film hè)!

Lange of dikke mensen die ervoor zitten, oké, ik ben zelf ook lang maar dan let ik ook altijd erop dat ik niet voor iemand zit.

Meegebrachte gehandicapten. Dat had ik een keer, zaten er twee gehandicapten achter me, die begrepen er volgens mij ook niks van, en ze keken volgens mij niet eens naar de film en een lawaai dat ze maken! Die neem je dan toch niet mee naar de film!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

*De prijzen van de drankjes

*Pratende mensen

*Mensen die van achter tegen je stoel aanschoppen

*Mensen die voor je zitten te roken

Maar er zijn films die je in de bios moet zien, zoals Pirates en X-Men

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...