.Syfes Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 * mensen die roepen tijdens te film *mensen die zitten te tetteren *mensne die hun telefoon laten afgaan maar anders stoort er me niets meer Reageren
mattiejj Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 nou mijn worst night bios was toch eergister Bios helemaal vol naast me zaten van die gastjes die de film al gezien hadden voor me zat een boom lange jongen te zoenen met zn vriendin en achter me een ADHD gastje die de hele tijd in mn rug zat te schoppen en ging lachen als iemand dood ging of op eens begon te schreeuwen, die laatste is "per ongeluk over een randje gevallen in de pauze Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik erger me als dr pauze is. Reageren
Pitbull Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 als er mensen naast me zitten die de hele tijd de platte lach hebben als het absoluut geen grappig stukje is..... Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 ik ga bijna nooit naar de bioscoop maar ben het 100 procent met GTA-Sheep eens Reageren
Zillah Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 waar ik me echt aan erger is - mensen die met Popcorn gooien - mensen met eten en weet ik veel wat allemaal Geluiden gaan maken - als een lang persoon voor je gaat zitten - reclames voor de film die eeuwen duren - als jongens de hele tijd Gaan fluiten als er een vrouw in beeld komt -_- was een keer gebeurd werden ze de bios uitgezet Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 -verliefd stelletje dat beetje te ver gaat met geilen... -mobieltjes -ritseling van etenswaren -iemand die denkt dat ie grappig is/alles weet -mense die de film al voorzegge -mense die 20 keer zelfde film kijke en geen plaats meer voor andre overlate (mn vriend dus) -die *** reclames die dik een uur duren -mensen die 2 uur vantervoren komen terwijl als we allemaal anderhalf uur wachtten, hoefden we minder lang te wachten op film -van die stoelen waarvan je een houten kont krijgt -ipods n mp3s die ontdanks hun oordopjes nog een teringherrie maken als je langs diegene zit. -de prijzen -het voedsel, 5 jaar oud, salmonella in een zak, drinke waar visse nog nie in durve zwemme. -die mense die hun babys meeneme die vervolgens hele tijd krijssen (EEN OPPAS IS GOEDKOPER HOOR!) -snurkende vaders waar je het liefst die kattepis in een flesje uit kraam overheen gooit. -ALS JE IN DATE BENT EN JE OUDERS WILLEN MEE OM FILM TE ZIEN! -als die mense die tusse film door naar toilet moete of van plaats wille ruile -die gilmeiden die heletijd of giechelen in film of zich kappot schrikken -als blijkt dat die ontvangers je verkeerde zaal wijzen en je dan in verkeerde film zit. -(zie vorige) waarna ze vervolgens de zaaldeuren op slot doen -van die dombos die de nooduitgan op slot doen!!! -en van die sukkels die met hele groep op stap gaan en dan met zn 3e in een rij van 8 stoele in et mide gaan zitte, andre groepe kunnen daar nie meer zitte... da haat ik dus... Reageren
Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Mensen die het zicht bellemerren, zakken chips die ritselen, mobieltjes die afgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.