GTA Fanaat Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb vanmiddag The Godfather: The Game gekocht, maar als ik hem op wil starten gebeurd er niks. Het installeren gaat allemaal perfecht, maar zodra ik het start komt er een scherm van EA Games, en daarna sluit hij weer af. Ik heb een goeie PC, want kan alle spellen er op spelen, maar deze lukt niet. Ik heb het spel al wel eens eerder geleend van iemand en wou hem daarna zelf kopen, maar nu wilt hij ineens niet meer. Kan er iemand mij helpen? Bedankt! GTA Fanaat. EDIT: Ik krijg ook iets geks te zien bij Deze Computer, het orginele plaatje komt niet, maar er komt een gek mapje ofzo te voorschijn, hier een afbeelding: EDIT: Ik krijg ook het zelfde probleem met Fifa 06 ( ook net gekocht ) Alleen nu is er iets met mijn videokaart ofzo. Hier een afbeelding: Ik snap er helemaal niks van, ik heb een goeie videokaart want ik kan wel andere spellen spelen. Bewerkt: 7 augustus 2006 door GTA Fanaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.