Kzaf Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 hoi,dit vraag ik me af 1.wat is dat metertje naast de radar als je vliegt 2.hoe krijg je gesloten auto's en vliegtuigen open Reageren
HerrieM Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 1. Het metertje naast de radar is een hoogte meter. 2. Bij mij werkt het voertuig opblazen, een stukje omlopen en naar de opnieuw gespawnde voertuig lopen. Soms moet je dat twee of drie keer doen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Kijk naar HerrieM's post Vele zeggen dat als je het Valet uniform aan hebt dat dan Gesolten voertuigen open zijn. Ik weet niet zeker of het waar is. Verder betwijfel ik het zeer of dan de gesloten vliegtuigen op de SF Air Port open zijn Suc6 verder Reageren
Kzaf Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ok thnx kzal het straks probere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.