.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Welke voertuigen wil je terug zien in Vice City Stories, Het is al zeker dat de Phoenix en de Stinger en de Cuban Hermes terug komen. Maar welke wil jij terug hebben ? Ik graag de Sabre Turbo met betere handling en de Cheetah ! Reageren
mattiejj Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 de Cheeta,infernus,love fist,FBI washington,FBI rancher,, en de Banshee Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 mrwhoopee dat was leuk lekker ijsjes rond brengen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 de infernus zou ook terug komen. ik hoop dat de banshee terug zou komen en de infernus ook, de perninal om je mee af te reageren en verder kan ik er op dit moment niet veel bedenken. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ohja nog ene .... Mijn Favo bak in VC(S) de Sentinel en de Sentinel XS ! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 De Stinger vond ik in Vice City wel mooi, naar mijn mening mooier dan de Comet. Reageren
deora Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Sentinel XS Sabre turbo en de Deluxo Reageren
ArticLight Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) Mr. Whoopee! (screen zelf gemaakt) En de Sabre Turbo maar dan dat die minder slipt. Bewerkt: 20 augustus 2006 door ArticLight Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 De 'FBI-Cheetah' moet terug komen of de politie 'Cheetah'. Persoonlijk vind ik de 'Cheetah' wel eens van de betere wagens in de 3D GTA's tot nu toe. Slipt weinig, je kunt er goed mee door de bochten rijden en ook kun je een hoge snelheid halen. In 'Vice City' zie je ook de 'Politie Cheetah' en deze is erg mooi, zwart geloof ik met een zwaailichtje. Ik hoop dat deze uitvoering ook terug komt in Vice City omdat het toch wel een speciale wagen is voor de politie en hij rijdt tot nu toe alleen in de stad Vice City. Dus ook in de volgende Vice City stad, naja, dat hoop ik dan. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik wil de sabre turbo,sentinel xs en de deluxo terug zien greetzzz, roneri Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik zou de cheetah iig wel terug willen zien (met dezelfde handeling, nooit slippen ^^ ) en de stinger was ook eenmooie wagen. en ook de faggio. dat ding rijd zooo heerlijk Reageren
Svenie Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Mijn lijstje: - Romero's Hearse - Zebra Cab - Cuban Jetmax - Squalo - Blista Compact - Cheetah - Stinger - Banshee - Phoenix - Sabre Turbo - Sentinel XS - Hotring Racer - Sandking - Love Fist En ik hoop natuurlijk op heel wat nieuwe voertuigen. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) doe mij maar de washington, die irritant klote bak die altijd overal rijdt wanneer je een snelle auto nodig hebt Nah, doe mij maar de Zebra Cab, die owned Bewerkt: 22 augustus 2006 door Preddy Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 Admiral, Sentinel (XS), Voodoo (Eventueel andere lowriders), Stretch, Love First en FBI Washington! Y55 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.