Cosmo Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Bij zo`n missie van die boer/wiet/hippie gast moet je in een parkeergarage iemand volgen en afmaken en zijn pak aantrekken daarna moet je wachten op iemand en die moet je dan indetificeren ofzo maar moet je dat met een camera doen want ik had m niet bij me die missie ... of ik snapte de missie niet helemaal Reageren
Svenie Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Misschien weet je wat de bedoelding van deze missie is, als je deze link bekijkt. Of als je dit filmpje bekijkt. Veel succes. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Svenie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Bij zo`n missie van die boer/wiet/hippie gast moet je in een parkeergarage iemand volgen en afmaken en zijn pak aantrekkendaarna moet je wachten op iemand en die moet je dan indetificeren ofzo maar moet je dat met een camera doen want ik had m niet bij me die missie ... of ik snapte de missie niet helemaal Het gaat hier om 555 we tip geloof ik? Zo ja, je moet nadat je het pak hebt weer naar boven gaan en dan naar de voorkant. Eenmaal daar stap je in de rode corona en is het wachten op de DA die aankomt met zijn blauwe Merit. Als je wilt weten hoe zijn auto eruit ziet; aan het begin zie je dat hij in zijn auto stapt. Zodra je de auto ziet aankomen moet je ervoor zorge dat je als eerst bent. Breng die auto dan naar je eigen garage, eenmaal daar zal er drugs in gegooid worden. Daarna moet je terug en hem in de parkeergarage zetten, en zal een andere valet hem ophalen. Loop dan weer naar de voorkant van het hotel en ga in de rode corona staan. De rest spreekt voor zichzelf. Deze missie bedoelde je? Reageren
Cosmo Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Jah matthijs dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.