Jump to content

hidden package langs joey


aard

Recommended Posts

hallo,

ik hoop dat dit onder de goede naam staat, maar goed,

ik heb een probleem met een hidden package (op deze kaart 24) die ligt bovenop een dak schuin tegenover de garage bij joey, of hoe die kerel ook heet. hoe kom ik hier ( ik kan nog niet met het vliegtuig erheen , want ik heb alleen het eerste eiland vrij

bedankt alvast

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik hoop dat dit onder de goede naam staat, maar goed,

ik heb een probleem met een hidden package (op deze kaart 24) die ligt bovenop een dak schuin tegenover de garage bij joey, of hoe die kerel ook heet. hoe kom ik hier ( ik kan nog niet met het vliegtuig erheen , want ik heb alleen het eerste eiland vrij

bedankt alvast

dan haal je m toch als je wel bij t vliegtuig kan? of je doet de cheat cornerslikemad en spring met de auto
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je een Ambulance in je bezit hebt en begeef je dan naar de hidden package. Plaats de Ambulance tegen het muurtje voor het dak en spring op het dak van de Ambulance, nu kan je de hidden package bereiken door op het dak te springen.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je een Ambulance in je bezit hebt en begeef je dan naar de hidden package. Plaats de Ambulance tegen het muurtje voor het dak en spring op het dak van de Ambulance, nu kan je de hidden package bereiken door op het dak te springen.

Veel succes. :cya:

ja zo kan het ook :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig heb ik die HP gisteren ook gepakt en volgens mij kun je er met een Ambulance helemaal niet bij (of ik moet me erg vergissen). Het gaat namelijk zelfs niet eens met een Fishvan van die Chinesen, en die is hoger. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is een auto gepakt en achter het ziekenhuis de monorail opgereden. Beetje vaart maken en bij het taxibedrijf ervan af springen. Je landt dan (paar keer oefenen :D ) op het dak van het pand ernaast en dan kun je er simpel naar toe wandelen. Maar een ambulance :?....dat zou me een hoop ellende hebben gespaard :D

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig heb ik die HP gisteren ook gepakt en volgens mij kun je er met een Ambulance helemaal niet bij (of ik moet me erg vergissen). Het gaat namelijk zelfs niet eens met een Fishvan van die Chinesen, en die is hoger. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is een auto gepakt en achter het ziekenhuis de monorail opgereden. Beetje vaart maken en bij het taxibedrijf ervan af springen. Je landt dan (paar keer oefenen :D ) op het dak van het pand ernaast en dan kun je er simpel naar toe wandelen. Maar een ambulance :?....dat zou me een hoop ellende hebben gespaard :D

Sorry, ik heb het waarschijnlijk over de verkeerde HP. :bonk: De volgende keer zou een kaartje handig zijn. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...