Jump to content

Airrace's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de storyline van GTA SA uitgespeeld en ben nu bezig met andere, losse missies. Echter kan ik de airrace missies niet halen. Dat zijn de race missies die je op het vliegveld van Las Venturas kunt doen. Ik stort altijd wel ergens neer met mn vliegtuigje en mis ook vaak een rode cirkel. Heeft iemand tips om deze missies te halen?

Geplaatst: (bewerkt)

Weet je misschien ook welke missies je niet goed kan of niet kan halen? en als je vliegt ga dan nooit te hardt het is geen tijdrace of wedstrijdje je mag er zo lang over doen als jij wilt, je kan er alleen maar beter record meehalen voor je eigen best wil, gewoon rustig vliegen kijk uit voor gebouwen, en probeer een beetje op hoogte te blijven vliegen, zodat je niet ergens tegen een rots of boom aanknalt, verder gewoon uitkijken wielen ingeklapt, wanneer je moet landen uitklappen! en uikijken voor hoge rotsen, gebouwen of andere obstakels die hoog zijn.

En als het niet lukt veel trainen om je pilot ranking omhoog te krijgen, zodat het besturen van je vliegtuig ook wat makkelijker gaat. als het echt niet mocht lukken kan je altijd nog je savegame plaatsen in het savegame aanvraag forum.

Ik hoop dat het je verder lukt,

MVG Mario :cya:

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ik zit vooral vast bij de missie dat je met een soort stuntvliegtuigje moet rondvliegen. (t vliegtuigje heeft dubbele vleugels boven elkaar en je kunt met toets 2 (pc) een rode rookwolk achter je vliegtuig veroorzaken) volgensmij heet t 'barnstorming'. Dat vliegtuigje stuurt zo overdreven als je maar iets probeert bij te sturen, waardoor je haast continu loopt te stunten en te klooien en tegen van alles aanvliegt omdat je na een tijdje nauwelijks meer weet waar boven of onder zit. Maargoed ik zal het nog eens een paar x proberen. iig vast bedankt voor de tips!

Geplaatst:

Ja, de tips van ~Mario~ zijn perfect. Weinig meer aan toe te voegen, behalve dat je bij dat stuntvliegtuig (die inderdaad zeer waardeloos vliegt) de 2 niet hoeft te gebruiken. De wielen kun je toch niet intrekken en dat rook is alleen maar lastig. Vlieg rustig, en als je dreigt een cirkel te missen vlieg je gewoon rechtdoor. Maak dan een wijde bocht in alle rust en vlieg gewoon opnieuw op de cirkel aan. Al doe je er 2 uur over....als je hem maar haalt :Y

Geplaatst:
Ik zit vooral vast bij de missie dat je met een soort stuntvliegtuigje moet rondvliegen. (t vliegtuigje heeft dubbele vleugels boven elkaar en je kunt met toets 2 (pc) een rode rookwolk achter je vliegtuig veroorzaken) volgensmij heet t 'barnstorming'. Dat vliegtuigje stuurt zo overdreven als je maar iets probeert bij te sturen, waardoor je haast continu loopt te stunten en te klooien en tegen van alles aanvliegt omdat je na een tijdje nauwelijks meer weet waar boven of onder zit. Maargoed ik zal het nog eens een paar x proberen. iig vast bedankt voor de tips!

Hoe meer je heen en weer gaat met dat vliegtuigje, hoe meer botsingen maakt. Als je bijvoorbeeld in één keer een vrije val naar beneden moet maken, denk je: 'Hh nee ik stort nee, gauw weer omhoog' En dan ga je stuntelen, omhoog naar beneden, naar links, naar rechts. Met een normaal vliegtuig zoals de Rustler kun je algauw weer recht vliegen, maar met een stuntvliegtuig moet je toch nog wel wat moeite doen wil je weer rustig vliegen. Dus de tip rustig vliegen, er zit geloof ik geen tijd aan. Dus waarom zou je je hassten?! Succes! :Y

Geplaatst:

Stuntplane is lastig te besturen, erg gevoelig en lijkt soms haast onbestuurbaar. Mijn ervaring ermee is dat je veel met de achterste vleugels moet werken als je een bocht maakt.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja met die stunplane had ik het ook op het begin erg moeilijk mee, probeer zo vaak mogelijk te oefenen, en als je er 1 mist gewoon rustig draaien, gewoon 1 klein tikje tegen je stuur aan is eigenlijk al voldoende, het is misschien ook wel handig om zo hoog mogelijk te blijven vliegen, zodat alles overzichtelijk blijft, dat je niet met een flinke daling naar beneden vliegt en weer stijgt, want dan stort je naar een tijdje ook wel neer.

Bewerkt: door ~Mario~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...