HenkHenk Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Kan iemand mij vertellen hoe je een 'external script' goed kan afsluiten? Bij mij springt hij nu wel naar het script maar daarna crasht het spel. Verder is de code die ik nu extern gebruik precies hetzelfde als de code die ik eerst gewoon (niet extern) gebruikte en daar werkte het perfect. Het moet dus wel aan iets wat ik verkeerd doe in het externe script liggen. Zijn er codes die je daar niet kan gebruiken of zo? Reageren
JGuntherS Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik geloof, maar ik weet het niet zeker, dat je geen gosubs mag gebruiken in een extern script. Ik zal het straks even proberen . Reageren
HenkHenk Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ok, bedankt. Ik heb inmiddels al geen problemen meer, maar bedankt voor de ractie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.