gtajohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 ik wil graag de mansion missie's spelen maar hoe kom ik daar zo snel is er een programmatje dat ik naar die missies kan drukken of kan iemand een save game voor mij maken? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) ik wil graag de mansion missie's spelen maar hoe kom ik daar zo snel is er een programmatje dat ik naar die missies kan drukken of kan iemand een save game voor mij maken? Ik zoek wel even een savegame voor je op . Ik edit mijn bericht zo. EDIT: Voila, een savegame waar de missie 'A Home in the Hills' als laatste gehaald is. Dat is de missie dat je terug gaat naar Los Santos en Madd Dog's mansion weer overneemt. Vanaf nu kan je dus de missies bij 'Madd dog's mansion' gaan doen. 073_a_home_in_the_hills.zip Bewerkt: 7 augustus 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.