gtajohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 wie wil breaking the bank at caligula's voor mij halen??
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik wel hoor, post je savegame maar!
Scooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) doe ik wel even! Edit: Te laat... Bewerkt: 7 augustus 2006 door Scooter
gtajohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) ik ben ergens anders maar ik wil a home in the hills spelen had ik er niet bij gezet srry Bewerkt: 7 augustus 2006 door gtajohan
Scooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je moet in een bijlage even je savegame posten. Zodat -Matthijs- hem kan downloaden. Dan kan hij jouw savegame weer terug sturen met de gehaalde missie. (als je het nog niet bekend was)
gtajohan Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 maar ik ben nog bij een ander level dan die ik ben in los santos (niet in return to los santos) >>> Door Dizzee: Waarom maak je dan een topic aan? Wanneer je een missie niet kan halen, dan pas moet je het hier vragen of iemand hem wil doen. Niet als je daar nog helemaal niet bent. Slot<<<
Recommended Posts