ThOmAsZz Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Zodra de Soundtrack van Vice City Stories bekend is, wordt het hier gepost. Tot die tijd kunnen we alleen maar speculeren en/of hopen. Ikzelf denk dat er veel nummers uit deze lijst in Gta Vcs te beluisteren zijn. Aangezien het de top40 uit 1984 is. Wat denken jullie, zou die lijst aardig kloppen, of zijn er nog andere hits die er zeker in moeten zitten? Reageren
quinton Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Zodra de Soundtrack van Vice City Stories bekend is, wordt het hier gepost.Tot die tijd kunnen we alleen maar speculeren en/of hopen. Ikzelf denk dat er veel nummers uit deze lijst in Gta Vcs te beluisteren zijn. Aangezien het de top40 uit 1984 is. Wat denken jullie, zou die lijst aardig kloppen, of zijn er nog andere hits die er zeker in moeten zitten? Je zou wel eens gelijk kunnen met die lijst, maar aan de andere kant, zou R* zoveel willen uitgeven aan licenties van lietjes als het slechts een psp game word laten we hopen van wel, want ik mag die 80's songs wel "Running With The Night" Bewerkt: 7 augustus 2006 door quinton Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik denk dat Rockstar wel veel aandacht besteed aan de muziek, hebben ze volgens mij altijd gedaan. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik hoop wel dat ze echte nummers gebruiken want in LCS was er veel neppe muziek, geloof ik Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik hoop wel dat ze echte nummers gebruiken want in LCS was er veel neppe muziek, geloof ik dat zou wel zo zijn ik weet best veel over muziek maar van gta lcs komen me geen liedjes bekent maar als je van gta VC en SA luistert en gaat op internet zoekendat vind je er wel veel greetzzzz, roneri Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Zal vast Micheal Jackson tussen zitten maargoed om de soundtrack maak ik me geen zorge, Rockstar maakt er altijd wat van Reageren
Certified Gangsta Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik hoop wel dat ze echte nummers gebruiken want in LCS was er veel neppe muziek, geloof ik ni LCS was volgens mij geen neppe muziek te bekennen. kijk maar in het boekje bij soundtrack. alles is origineel. ik denk dat ze dit nu wel weer zullen doen, licenties kopen en dergelijke. het is een groot onderdeel van het spel (voor mij dan) en ze hebben het altijd gedaan, ik zie het nu niet veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.