Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Vandaag ben ik een hele mooie modificatie tegen gekomen. Klik maar hier

Dit is een modificatie die zich afspeeld in Rusland, in het jaar 1992. Verder bevat deze modificatie een hoop nieuwe dingen, hier onder een paar dingen.

- Geheel nieuwe voertuigen en vervoersmiddelen.

- Je kan een taxi nemen.

- Nieuwe missies (Storyline).

- Nieuwe karakters.

- Nieuwe radiozenders.

- Nieuwe geluiden.

- nieuwe map (80% van de SA map geheel verbouwd en vernieuwd, en nu is er bijv. ook sneeuwlandschap).

- Nieuwe driving schools.

- Nieuwe missies zoals Bus - driver.

Enkele screenshots van auto's (Nog wel in originele SA map gemaakt).

934951185.jpg

547182741.jpg

36414594.jpg

Het sneeuw landschap.

snow_844.jpg

Bewerkt: door Cool Hand

Ziet er goed uit man,

Ben er erg benieuwd naar het eindresultaat.

Ze hebben hele goeie gebouwtjes.

Nu hopen dat ze het klaarkrijgen:D

Bewerkt: door Coolboy360
Geplaatst:

Jup, die gebouwen zien er ook goed uit, leuk dat ze ook geen standaart gebouwen gebruiken (alleen countryside zal het zelfde lijken i.v.m. het missen van een modder voor dat gedeelte). De modificatie word doorgaands in het najaar verwacht, maar 't is natuurlijk goed mogelijk dat 't wat later, of heel misschien zelfs vroeger dan gepland gebeurt. ;)

Koos. :)

Geplaatst:

Vraagje mischien een domme maar goed ik hoop dat je in die tram een keer kunt pff word er dood ziek van als ik dat ding zie rijden gewoon in sa trouwens mooie mod kan niet wachten

Vraagje mischien een domme maar goed ik hoop dat je in die tram een keer kunt pff word er dood ziek van als ik dat ding zie rijden gewoon in sa trouwens mooie mod kan niet wachten

Ik denk niet dat dat mogelijk is. De tram is geen 'normaal' voertuig waar CJ in kan blijven zitten. Ookal zou je de zijkant zo maken dat je erin kan springen, dan schuif je nog eruit. Net alsof je bovenop een auto staat, daar val je ook af.

Maar misschien hebben ze er iets op gevonden. We zullen het zien bij de release van de mod. Nu is er nog niet zo veel bekend.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Mooi! Dus een mod met dingen uit Rusland?? Ik hoop dat het je goed lukt! Die tram ziet er ook goed uit, hetzelfde geldt voor de auto's.

Ga zo door!

Donwell

Geplaatst:

ik heb dit ook op een duitse site gelezen.

ze gaan alles veranderen autos players hele eiland.(sa gaat helemaal weg)

nieuwe weers systemen.

mischien gaan ze zelfs de hele engine veranderen.

en dan zouden ze het zelfs kunnen verkopen.

een veel belovende mod.

eind 2006 beta(hebben ze gezecht)

eind 2007 volledige release

greets

Geplaatst:

Kopen :?

een tc mod kopen :?

Dat is het echt niet waard :bonk:

Maar toch, het ziet er allemaal prachtig uit, zeker een groot deel van de auto`s...

Geplaatst:

als ze alles veranderen zou het een goede nieuwe game kunnen worden ben trouwens iets vergeten.

er komen een heleboel missies en alle spraak geluiden bestanden wat dan ook worden vervangen met zelfgemaakte rusiche.

dus ze gaan ook nog eens veel opnemen:P

greets

Geplaatst:
als ze alles veranderen zou het een goede nieuwe game kunnen worden ben trouwens iets vergeten.

er komen een heleboel missies en alle spraak geluiden bestanden wat dan ook worden vervangen met zelfgemaakte rusiche.

dus ze gaan ook nog eens veel opnemen:P

greets

heb je een bron ?

>>> Door GTA-Sheep: Ja, die stond toch in de eerste post? http://gta-ruscrime.ucoz.ru :*D<<<

mischien gaan ze zelfs de hele engine veranderen.

en dan zouden ze het zelfs kunnen verkopen.

Hoe kom je daar nu bij? :cab: Deze modificatie kan je downloaden als hij uit is.

Eind 2006 (naar verwachting in de herfst) een Alpha release.

Eind 2007 een volledige release.

Ook blijft de engine hetzelfde, want dat zou wel een beetje erg veel werk zijn.

_

Ik denk dat je die trams weer niet in kan, heel misschien maken ze er wat op, maar dat denk ik niet. Er is wel een manier om op de SA trams te komen. Er zijn 2 opties voor.

Optie 1.

- Parkeer je busje op de tram baan, klim dan op het dak, als de tram tegen het busje rijd, of voor dat de tram het busje raakt spring je op het dak van de tram.

Optie 2.

- Parkeer je busje in de langte naast de trambaan, zorg dat de tram er net langs kan. Wanneer de tram jou passeerd spring je op 't dak.

Groetjes,

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Ik heb het al met je over deze mod gehad Cool Hand, en ik zeg nog maar eens dat ik die auto's maar niks vind. :puh:

Die tram vind ik wel heel mooi, en dat sneeuw lijkt me ook wel wat, maar ik pak toch liever een Cheetah dan die schroothopen. :clown: Die fietsjes lijken me wel vet.

Geplaatst:

Eind 2007 een volledige release, helaas zal niemand deze mod dan spelen want dan zit iedereen GTAIV te spelen :)

Wel leuk maar als ze het pas eind 2007 releasen doen ze er te lang over om echt een hit te kunnen maken met hun mod :ch:

Geplaatst:

Ja, ik weet het ook niet precies... maar als de Alpha versie een groot succes word denk ik dat toch ook veel mensen de volledige versie gaan downloaden....

Geplaatst:

Over de trams: Het is, na verder onderzoek :puh: , goed mogelijk dat je er wel in kan. Ik heb namelijk een bus gedownload van dezelfde makers, en daar kun je in lopen. De COL-file is zo gemaakt dat je via de deuren de bus in kan springen. Daarna kun je binnenin over het gangpad in de bus lopen. Het heeft nog wel wat bugs, de bus wil welleens op en neer gaan springen als je erin staat. Maar het is goed mogelijk dat ze dit ook met de tram gaan doen, en die kan niet op en neer springen/op z'n kop belanden.

Voor degenen die interesse hebben in de bus waar je in kan springen: >>>Hier te downloaden!<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...