gybrus Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) ja ik heb een bron wie van jullie kan er duits??? link met de hele lap tekst greets [edit] het stuk met nieuwe engine. teminste ze zeggen dat ze het zouden kunnen doen. er werdt daar dus gezecht eind 2006 volledige wereld met alle autos eind 2007 de storyline Die Entwickler hatten so viele Ideen, dass sie nicht nur für eine Modifikation ausreichen könnten. Mit einem solchen Energiegehalt und Massen neuer Modelle könnte man nicht nur eine Mod, sondern ein komplett neues Spiel mit eigener Engine entwickeln und allen beweisen, dass sehr gute Spiele nicht nur in den großen Gaming-Nationen entwickelt werden können. Außerdem gibt es kaum Spiele über er staat iets als De ontwikkelaars hadden zo veel ideeen, dat ze niet alleen een mod konden maken. Met een zo energie rijke mod en zo veel nieuwe modellen kunnen ze niet alleen een mod maar ook een heel nieuw spel maken met een nieuwe engine en iedereen bewijzen, dat zeer goede spellen niet alleen in grote gaming landen worden gemaakt.(zoals Amerika) en er zijn trouwens maar heel wijnig spellen die over rusland gaan. .:vertaald door Gybrus:. Bewerkt: 10 augustus 2006 door gybrus Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Ze kunnen dus een nieuwe engine maken. Maar ik denk niet dat ze dat doen. Anders hadden ze zelf al bij een bedrijf als Rockstar gewerkt. Ik denk dat ze alleen het landschap en voertuigen moddelen, en een nieuwe storyline en dialogen gaan doen. Maar een nieuwe engine lijkt me wat overdreven hoor. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Sinds een paar dagen geleden zijn er weer wat nieuwe screenshots geplaats! Zowel in de vehicle gallery als map gallery! Ziet er weer erg tof uit allemaal! Enkele nieuwe screens uit de vehicle gallery: En enkele nieuwe screens uit de map gallery: Groetjes, Koos Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 Weer een update: Er zijn nieuwe screens, ook met voertuigen in een nieuw deel van het landschap. Het werk vordert kennelijk nog steeds. Voor de updates, >>>check de site<<<. Er zijn zowel updates in de 'vehicle' (voertuig) en 'map' (landschap) gallery. Reageren
EXIT Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 ik heb dit ook op een duitse site gelezen.ze gaan alles veranderen autos players hele eiland.(sa gaat helemaal weg) nieuwe weers systemen. mischien gaan ze zelfs de hele engine veranderen. en dan zouden ze het zelfs kunnen verkopen. een veel belovende mod. eind 2006 beta(hebben ze gezecht) eind 2007 volledige release greets volgens mij is het illegaal als je op de basis van gta een andere spel maken om te verkopen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Lijkt me erg vette mod! Vooral om met die Russische schijtbakke rond te krossen Kutgw met de mod! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) ik heb dit ook op een duitse site gelezen.ze gaan alles veranderen autos players hele eiland.(sa gaat helemaal weg) nieuwe weers systemen. mischien gaan ze zelfs de hele engine veranderen. en dan zouden ze het zelfs kunnen verkopen. een veel belovende mod. eind 2006 beta(hebben ze gezecht) eind 2007 volledige release greets volgens mij is het illegaal als je op de basis van gta een andere spel maken om te verkopen Als Gybrus nu eens Duits zou leren. Ze gaan het niet verkopen. In december is de beta versie downloadbaar. Hij wordt dus niet verkocht. Nieuws: De site is helaas niet meer. Er zijn een aantal grote veranderingen doorgevoerd in het team. Er is nu wel een echte site, niet via een gratis host, met de informatie. Deze is alleen wel in het Russisch. Dit bericht is openbaar gemaakt: Well, due to some major changes in the GTA CR team the sontent of this web-site is no longer valid. f you`re interested in GTA CR you can visit their official site in Russian, http://gtacriminalrussia.com and here I will be making my own mod, not related to CR anyhow. The screens n the gallery - all cars are CR`s, and buildings are either CR`s or mine. Soon the whole site will be changed. Dont believe what`s on it now. Ik denk dat het grote vertraging zal opleven. Wil je het toch nog volgen, dan kun je op gtainside.de kijken. Daar staat wat informatie in het Duits. Bewerkt: 2 november 2006 door Flying Dutchman Reageren
gybrus Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 (bewerkt) Ik ben half duits dus ik hoef niet zoveel meet te leren Maar ik heb geloof ik niet gezegd dat ze het gaan verkopen maar ze kunnen het doen. Dit zegt de site namelijk en niet de makers. Grats, Gybrus EDIT: Ik kan het goed begrijpen als je me niet hebt begrepen zoals ik het bedoelde. Bewerkt: 2 november 2006 door gybrus Reageren
tiesto Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 kvind deze mod echt te vet.. jmr dat ik SA op ps2 heb. Reageren
Crankeye Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 Nu ik dit heb gezien ga ik proberen SA weer op me pc te donderen, WAT EEN TE GEKKE MOD! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Update, nadat dit topic inmiddels nogal ondergestoft is: Er is inmiddels een demo versie beschikbaar, te downloaden vanaf >de site<. Helaas is de installer in het Russisch, maar ik ben er wel uit gekomen. Ik heb alleen een probleempje met de nieuwste demo: De bovenste demo, de nieuwste dus, met de auto's kan ik niet installeren. Als ik het download, slaat mijn computer hem op als één of andere '.7z' file of iets dergelijks. Dit heb ik zowel in IE7 en FF. Normaal gesproken zou je een .rar bestand moeten downloaden, zodat je dat kunt uitpakken en kunt installeren. Dat gebeurt echter niet bij mij, ik kan niets beginnen met het rare .7z bestand. Geen 1 programma kan het openen. Kan iemand mij zeggen hoe ik het wél kan gebruiken, of kan iemand die het wel kan downloaden, de goede versie voor mij uploaden? (op bijv. RapidShare) Alvast bedankt Bewerkt: 9 januari 2007 door Flying Dutchman Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Dat hoeft geen probleem te zijn hoor . 7Z~oftewel 'Zeven-Zip' is net een programma als Winrar of Winzip. Aleen dat deze niet erg bekend is onder ons. Hij compressed gemiddeld iets beter als .Rar/.Zip. Stukje uit Wiki: The 7z format provides the following main features: * Open, modular architecture which allows any compression, conversion, or encryption method to be stacked. * High compression ratios (depending on the compression method used) * Strong Rijndael/AES-256 encryption. * Large file support (up to approximately 16 exabytes). * Unicode file names * Support for solid compression, where multiple files of like type are compressed within a single stream, in order to exploit the combined redundancy inherent in similar files. * Compression of archive headers. The format's open architecture allows additional future compression methods to be added to the standard. Het is gewoon eigenlijk een alternatief Zip programma. 7-Zip Website. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.