Jump to content

Dragonite

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben wel weer even zo lief :schater: voor je om deze voor je te raten..

Ik vind'm erg geslaagd, hoe je linksonder begint met die sand-kleur, waardoor Dragonite goed uitkomt, die kleuren passen goed blij elkaar.. Dan komt Dragonite ook nog eens mooit naar voren ondanks dat hij wat wazig is om het mysterieuze te bewaren. Hoe de kleuren dan verder overlopen is echt mooi gedaan, ik vind de style sowieso erg mooi. De tekst ziet er ook goed uit alleen vind ik het jammer dat the sky en General Lee er wat korrilig uitzien..

De border is natuurlijk wat simpel maar goed het zou ook zonde zijn als die teveel zou opvallen. :Y

9

Geplaatst:

Die font van General Lee en the Sky hoort zo te zijn, als ik die op smooth zet wordt die helemaal blurry.

Nog meer rates? :)

Geplaatst: (bewerkt)

Na lang zagen/dwingen heb je me eindelijk zover gekregen om deze voor je te raten :{:puh::schater: .

Beoordeling:

Achtergrond: 8.6 >Mooi gesmudged en mooie C4D.

Kleuren: 9.1 >Kleuren passen goed bij elkaar.

Render: 7.2 >Mooie render, aleen een beetje klein.

Effecten: 8.6 >Mooie effecten gebruikt, past all-around goed bij elkaar.

Tekst: 8.3 >Past deze keer goed bij elkaar.

Originaliteit: 7.1 >Heb al meer zigs van dit gezien :{ .

Eindscore:

8.8/10

Conclusie:

Mooie all-around sig met mooie effecten, aleen niet echt origineel meer.

Greetz :sigaar:

Edit:@General Lee (onder me): Ik weet wel dat et een Sprite is, aleen hou ik er niet echt van :puh: .

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Heey general lee,

Commentaar: Ik vind je siggys de laatste tijd altijd goed gaan. Ik had een tijdje dat ik ze minder mooi vond, maar de laatste maand, begin ik meer en meer van jouw siggys te genieten. Je begint ze werkelijk steeds prachtiger te maken, me complimenten alvast

- punten: Hij is wel een beetje leeg, je kon hem iets voller doen, door mischien je lettertype en fond wat groter te doen. Nou ook niet heel groot, maar toch een beetje

+ punten De render is prachtig, ook past deze perfect bij de achtergrond.

Ook het fond en lettertype passen goed bij elkaar. Ook deze past goed bij de achtergrond, en zelfde de render

EindTotaal Punten: 9.7

Eindbesluit: Als ik naar je siggy gekeken zou hebben, zou ik je een 9.4 gegeven hebben, maar ik kijk naar mezelf, en ik zou hem een 10 geven. Maar er was een - puntje aan. Toch kreeg jij het mooie eeindtotaal aan punten met 9.7

Je verdient ze :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Mooie achtergrond een heel goeie lettertype(maar juist één ding uw dragonite is ietsje te klein :puh:)

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Netjes man, dit is echt een betere sig van jou :Y

Kan jij die C4D voor me uploaden want als ik C4d zoek dan krijg ik alleen maar van die grote dikke C4D renders erin en das fokop..

Jij hebt meer van die dunne streepjes die moet ik ook hebben, dus zou je dat ff willen doen..?

Alvast bedankt!

Rate sig: 8.5!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...