Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

die trailer bij gtagames is nep volgens mij omdat dat stukje met de heli eigenlijk tommy bij is maar de skin verandert. en je ziet bij die villa die 2 auto's voor staan die je ook bij vice city heb

dus ik denk dat de trailer nep is

Geplaatst:

ja, hij is nep. ik heb het hele filmpje niet eens gezien maar ik zag wel dit

Jordan van de Amerikaanse Grand Theft Auto website PlanetGTA.com mailde ons dat hij zelf een trailer in elkaar heeft geknutseld voor de nieuwe Grand Theft Auto game voor op de Playstation Portable.

In deze trailer laat hij zien wat mogelijk Vice City Stories kan zijn. Dit is dus door een fan in elkaar geknutseld filmpje met wat mods maar het geeft wel een hele goede indruk van hoe het er mogelijk uit kan zien.

Geplaatst: (bewerkt)

Die demo is gewoon een gecodeerde Loco Roco. Heb hem uitgetest en achter het scherm met "Loading" begint de demo van Loco Roco!

Dus absoluut FAKE!

Bewerkt: door Rekam
hier nog 1tje
Omg, zo'n happy muziekje terwijl de politie je daar zit te achtervolgen. :schater:. Die muziek past er trouwens niet bij.
Hoe verklaren jully
dan ??

Haha, Rockstar heeft naar mijn weten nog nooit een demo uitgebracht van een GTA (correct me if I'm wrong).

Bewerkt: door VforV
Geplaatst:

Ik vind het allemaal mooie trailers, maar zolang rockstar niks heeft aangekondigd is niks echt. Hoe mooi alles ook is in die trailers, volgensmij is het gewoon GTA vice city.

Het is ook Vice City :Y

Ze hebben GTA Vice City voor de trailer gepakt, omdat Vice City Stories zich oop in Vice City afspeeld...

En met mods kun je een paar kleine/grote dingen, auto`s en wapens enzovoort vervangen...

En met een cam hack kon hij de camera soms zo mooi neerzetten.

Het is dus gewoon GTA Vice City :)

Bewerkt: door erterer0
  • 2 weken later...

Ik heb ook een trailer gemaakt. Maar niet echt met ingame beelden. Ik heb hem al eerder gepost in het Fanart topic: Klik.

Met PowerPoint gemaakt. Als je geen powerpoint hebt kun je gratis en legaal de PowerPoint viewer downloaden van de Microsoft Site: Klik

Groetjes van Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Geplaatst:

die demo zijn gewoon een paar .gf files gecodeerd in de loco roco demo.. wel leuk gedacht.. oow je kunt ook gewoon een stukje van vc voor de pc met frapz filmen.. dit omzetten naar mp4 dat afspelen op je psp en dan filmen met de psp in beeld lijkt het ook net als of je aan het gamen bent.. :sst:

Geplaatst:

Iemand heeft dit ook een beetje gemaakt enzo... het ziet er wel mooi uit! :

als het water en de stad er echt zo uit zag dan was dit de mooiste psp game ooit :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...