S-te-Fan Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Hoe haal je een boom uit GTA SA? welk naam heeft de dff? please help me Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Je moet met de IMGTool2.0 in de map \models het bestand gta3.IMG openen.. Dan 1 van de bestanden aanklikken met rechts en op extract drukke. Dff's van bomen kun je in dit bestand vinden: GTA San Andreas\data\maps\generic\vegepart.IDE Je moet het openen met kladblok... achter al die getallen staat een woord, dat zijn de dff's van bomen enz.. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Dit topic bracht me op een idee voor MultiIMG van mij. Staan alle bomen in 'vegapart.ide'? Zoja, waar staan ze in IPL dan? In de normale IPL's of speciale? Ik wil namelijk een add-on maken voor MultiIMG waarbij alle bomen uit San Andreas worden verwijderd voor mensen die een PC hebben met slechte specs. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Lol. Volgens mij staan alle natuurdingen in die map ja, Dus ook struiken plotplanten enzo. En SA heeft niet een aparte IPL voor generics.. ze stoppen in elke IPL gewoon wat coords van generics.. Dus elke IPL bevat wel generics.. voor zover ik het juist heb. Bewerkt: 8 augustus 2006 door kaaspizza Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 het bestand heet ook niet voor niets vegetation Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.