Rekam Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Naam: Rekam Plaatje: Wat moet er gerenderd worden: het logo eventuele wens(en): een mooi .png bestandje. Ik had graag een mooi logo van VCS zonder die grijze achtergrond. Graag heb ik dat het snel klaar zou zijn, maar ik begrijp omwille van de vakantie dat er wat vertraging kan zijn. Dus aan de professional: Doe op uw gemak!
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) DONE! Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Als de aanvraag niet naar wens is kun je dat altijd melden in het hoofdtopic van RTv3, het team zoek dan samen met jou naar een oplossing. Maar ook vragen, tips, opmerkingen kun je in het RTv3 topic terecht. Render: http://img174.imageshack.us/img174/5282/rt3kl5.png Dit wil ik nog kwijt: Veel plezier ermee! Bewerkt: 9 augustus 2006 door -Matthijs-
gta fan man Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 kan iemand me vertellen hoe ik van powerpiont naar een foto bestand ik bedoel hoe kan ik zorgen wat ik in powerpiont heb gemaakt hoe kan ik dat in een fotobestand zetten >>> Door RonaldVC: Dit is niet de juiste plaats om vragen over Powerpoint te stellen. Het gaat hier alleen om de aanvraag van Rekam. In het vervolg kan je dit soort vragen in het Graphics Algemeen stellen.<<<
Daan007 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Dat moet je eigenlijk in het Graphics algemeen forum posten. Maar ik zal je helpen Je moet naar Bestand--> Opslaan als--> En dan Portable Network Graphics-indeling kiezen Mvg Daan
Recommended Posts