spacebook Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 hallo. Ik ben dat saaie geluid van de brandweer in San Andreas wel zat en ik wil graag een nieuw geluid van een brandweer in het spel zetten. Zou dit mogelijk zijn? zo ja, hoe? b.v.d. Niels Peters Reageren
Jarno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Het is helaas nog niet mogelijk om in GTA: San Andreas geluidseffecten te wijzigen. Je zal het met het irritante geluid moeten doen. Je kan wel bij geluids opties SFX lager zetten dan irriteer je je daar minder aan. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Tevens wil ik je erop wijzen dat het verboden is om om een slotje te vragen. Op onderwerpen komen gee slotjes (normaliter) tenzij er problemen uitvoort kunnen komen. Reageren
spacebook Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Tevens wil ik je erop wijzen dat het verboden is om om een slotje te vragen. Op onderwerpen komen gee slotjes (normaliter) tenzij er problemen uitvoort kunnen komen. ow sorry, wis ik niet :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.