big brunelli Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ik heb al een screenshot gezien met victor met een tattoo. is het nu al zeker dat je een tattoo kan laten zetten of dat hij de tattoo al had? Reageren
Rekam Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Hier zijn ze nog niet zeker van, maar naar het schijnt (volgens enkele bronnen) zou het mogelijk kunnen zijn. Reageren
Bling Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Er is inderdaad een screen waarop te zien is dat Victor Vance een tattoo heeft op zijn rechter bovenarm. Het is alleen niet zeker of je de tattoo's zelf kan laten zetten of dat hij die tattoo altijd al gehad heeft. Ikzelf denk (en hoop eigenlijk) dat het optie 2 is. Het zou namelijk een beetje raar zijn dat Victor in 1984 (VCS) helemaal vol getatoeërd is en in 1986 (VC) zijn ze opeens allemaal weg. Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 ik weet neit wat voor tattoo het is.. maar victor is marinieer,, en meestal hebben die wel iets van een tattoo. wat hun divisie aangeeft ofzo. Reageren
mattiejj Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 hij heeft het op 2 plaatjes,dus ik denk dat het zo hoort,hij heeft het op zn rechterarm.. in de Vice city intro zie je hem niet..vreemd,hij zal wel onder zn T-shirt zitten. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 De koffers zijn zwaar dus hangt zij mouw over de tattoo denk ik of je kan hem laten zetten. Reageren
DdJDean Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 het zou wel leuk zijn als je tatoo's kon laten zetten.. maar hoeft niet perse.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.