gta san adreas fan @ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) laat hier een bus route zien wat jij door san andreas rijd lang mooie, goede, industrie terein enzo je heb 2 verschillende soorten stads dienst = rijd rondjes streek dienst = rijd van stat naar stad gebruik als je wilt deze plattegrond (1) ik heb er zelf ook een gemaakt in san fierro lang een industrie terein en langs een super markt enzo. informatie H = halte S = start/bus station rode streep = route (je mag ook andere benamingen gebruiken maar dan moet je het er goed bij informeren.) de routes gaan 2 kanten in heen en terug of links en rechts om dit is een stads route en gaan 2 kanten in. (route) vervolg de dit is de route meschien moeilijk te zien ander moet je effe opslaan als en dan in paint openen of erop klikken Bewerkt: 8 augustus 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Stappen er automatisch mensen in je bus dan? Edit: dit had best in het fora van Gta Sa gepost mogen worden. Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Je moet stoppen aan een halte, dan stappen er mensen in dat was zo al bij VC. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 de vraag is of je zelf een route wilt maken Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 He cool nooit geweten, bedankt man, dan weet ik dat ook weer, dat lijkt me echt leuk om te doen, maar hoe kun je bushaltes zien staan? Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) niet gewoon zelf er gens stoppen, en net doen of er iemand instapt en in mijn tekening met een h en s is start / bus station Bewerkt: 8 augustus 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
Dikbuik Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik ga meestal met de trein, hou niet zo van bussen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Je moet stoppen aan een halte, dan stappen er mensen in dat was zo al bij VC. Wat ik weet is dit alleen bij Vice City en niet bij SA hoor! Wat doet dit trouwens in het Onzin Forum ? Bewerkt: 8 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ja dit kan beter verplaatst worden naar Het Gta San andreas gedeelte, Maar als het in Vc kan zou het dan ook niet kunnen in Sa? Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 het gaat er nu om dat je zelf een route bedenkt dat mensen dan kunnen rijden en inprovizeren waar die haltes zijn gewoon om iets te doen als je niks weet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Het is een leuk Topic alleen staat hij wel in het verkeerde SubFora. Verplaatst naar Algemeen Game Fora. Edit : Blijkbaar was hij al verplaatst. Alleen had iemand een Link achter gelaten in het Onzin Fora. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Volgens mijn kan je niet in Gta sa bij bushaltes mensen ophalen, verder is het idee wel leuk. Bewerkt: 8 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Ar Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Even heel simpel nu, ik heb ook maar twee sterren. Maar je moet dus een bus stelen en dan kan je een route rijden door alle steden van SA of moet je daar eerst op CpasLock drukken om te beginnen met de missie. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Nee dat vraag ik me nou ook af als dat kan, volgens mijn niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.