gta san adreas fan @ Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 dat gaat niet maar wat ik hier wilde bereiken was dat je zelf leuke routes bedenkt die je KUNT rijden. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dus eigenlijk bedoel je dat we zelf routes moeten plaatsen alsof we zelf een busroute gemaakt hebben? In San Andreas zelf, is er niet echt een busroute. Ze stoppen ook nooit. Dit was in Vice City wel het geval. Wel jammer natuurlijk, want ik vond die busroutes wel leuk, en ook leuk dat ze opstapte en je dan geld kon verdienen. Maar dit is dus in San Andreas niet het geval Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 nee. ik wist de hele busroute uit mijn hoofd in Vice city, misschien komt er ook weer zo iets terug in VCS. dat zou ik fijn vinden, erg goed tijdverdrijf! ik heb nog nooit echt een route met een bus gereden in GTA Sa. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 er is wel een bus route ga maar naar de suppermarkt in san fierro daar staat H en er rijd geen tram maar hier is het de bedoeling zelf gemaakte busroutes te plaatsen Reageren
energie Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 lol hoeso zou je met een bus gaan rijden? het verdiend nix kan je beter taxi ofzo gaan doen of pimping Reageren
megamaggot Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) nou ik he wel een busroute door heel san andreas neem maar een paar homies mee dan lijkt het echter . nou hoop ik dat hij het doet hoor.bruin zijn de mooie plekjes,geel zijn de hotels en blauw zijn de restaurantjes waar je eventueel kan eten/overnachten. greetzMM de route is met een blauwe lijn aangeduid maar mischien moet je hem maar opslaan en dan vergroten met een progamma. Bewerkt: 11 augustus 2006 door megamaggot Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) en nou mag je nog een rouite maken naar al die plekkjes en jij/dan snap(t)(je) wat de bedoeling is p.s. hij doet het niet het kaartje Bewerkt: 11 augustus 2006 door gta san adreas fan @ Reageren
megamaggot Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Over de stoep wat bedoel je hiermee??? als je het hebt over mijn route kan dat makkelijk zijn ik heb de route zelf nog niet getest . greetz,MM EDIT:ik denk dat ik je begrijp,de topictitel is:hoe rijd jij met e(e)n bus(?). en jij rijdt ermee over de stoep .stom van me. Bewerkt: 11 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.