edwinb Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 heey allemaal, er viel mij iets op in san fierro. naast de snelweg (die rechts licht in san fierro) is er een weg daarnaast weet iemand misschien waarom dat er is of is het gewoon een fout ofzo? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 In het begin mocht je niet naar SF en LV omdat er een AARDBEVING was geweest. Die weg was een brug die ingestort is tijdens die aardbeving. De snelweg rechts ervan(waar je op rijdt) is de nieuwe! Reageren
looney-tunez Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 In het begin mocht je niet naar SF en LV omdat er een AARDBEVING was geweest. Die weg was een brug die ingestort is tijdens die aardbeving. De snelweg rechts ervan(waar je op rijdt) is de nieuwe! Het kan ook dat hij de Treinbaan bedoeld...! Reageren
edwinb Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Het kan ook dat hij de Treinbaan bedoeld...!nee ik bedoelde echt die snelweg ernaast maar ik heb mijn antwoord gekregen, bedankt Reageren
moechy Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 maar in het echt is die erook de amerikanen beschouwen het als een monument Reageren
Kzaf Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 vervelend dat je niet in SF en LV mocht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.