Eli R Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 ** lelijk ** wat een *** design EDIT: En die sig is reusachtig. Reageren
Bongo Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 *lelijk** wat een ** design Shit man kan je ook normaal commentaar geven! Zelf kan je niet beter. Reageren
King Room Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Eli R, Wil je een beetje op je woorden letten.. Want het kan bij iemand anders, anders overkomen hoe jij het bedoelt!! *Regels GTAForum.nl Gedrags-regels, Ongewenst gedrag: * Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren. Bewerkt: 8 augustus 2006 door King Room Reageren
Eli R Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Eli R,Wil je een beetje op je woorden letten.. Want het kan bij iemand anders, anders overkomen hoe jij het bedoelt!! *Regels GTAForum.nl Gedrags-regels, Ongewenst gedrag: * Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren. Gedrags-regels Ongewenst gedrag * Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Graag Ontopic. Ik regel dit verder wel af. Bedankt voor jullie medewerking. >>> Door RonaldVC: graag gedaan. <<< Reageren
gybrus Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Zal ik dan toch nog even zegen wat ik van de sig vindt.. ik vindt hem heel goed gelukt er zitten mooie effecten in. persoonlijk had ik wat donkere kleuren gebruikt voor de achtergrond.(kan dat ik het verkeerd zie maar zijn het vlammen?? zoja dan is de achtergrond wel goed ) render 8 achtergrond 8 border 6(ik zie hem niet goed of ik zie hem helemaal niet ) text heel mooi in verwerkt. 9 even uit rekenen. Gemmideld 7, 75 greets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.