Gtaboy107 Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Het lukt mij niet, mijn auto gaat in de fik, of ik ben net te laat met de foto's! Wie wil me helpen??? Graag geen cheats/mod's! Klik hier voor de save-game! Success!
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) doe ik voor je! Of heb jij v1? Bewerkt: 8 augustus 2006 door frostiemen
Gtaboy107 Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ja ik heb V1. Volgens mij kan jij het dan niet.
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 nee kan niet nee sorry weet jij trouwens save games zoals die ene van v1 voor v2?
SummerBase Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Photo Opportunity - Passed! Ik heb de missie 'Photo Opportunity' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie vanuit de Doherty bij je Garage naar Cesar Vialpando gaan. Hij wacht jou daar op, omdat hij gehoord heeft dat er een geheime vergadering is tussen verschillende Criminelen waaronder ook Ryder. Je moet van deze personen foto's maken, Samen rijd je met Ryder naar het dorpje Angel Pine dat is het meest Links onderse dorpje van heel de Staat San Andreas. Daar moet je op het dak gaan staan en foto's van de aankomende mensen maken, het is eigenlijk heel makkelijk. Want je richt gewoon met je camera op het hoofd en je klikt hem met het rondje op de ps2 en met de linker muisknop op de PC. Er is gezien dit niks moeilijks aan, maar je met even een groot stuk rijden. Dat is helaas heel erg jammer dat vind ik zelf ook, maar daar is niks aan te doen. Dat is het spel, en zo zal je dat wel vaker tegen komen. Verder meot je daarna terug rijden, maar dat doet Cesar Vialpando. Op een gegeven moment zet hij je af ben een tank station in de buurt, daarna heb je hem gehaald. Ik heb hem opgeslagen in Angel Pine bij de Caravans waar je ook de missies van Officier Tempany hebt gehad, maar die ken je waarschijnlijk nog wel! Beloning: Respect + --- Hier is de informatie die ik belooft hebt, ik bied hierbij mijn excuses aan, omdat het even geduurt heeft. Dit kwam omdat ik een Pizza in de oven had gedaan, maar die was ik vergeten dus ik ging kijken en de pizza was klaar. Ik ging hem rustig op eten en even Televisie kijken zoals ik altijd doe, maar toen kwam ik er nog achter dat ik nog een savegame moest doen die ben ik snel gaan doen en nu heb je hem. Ik hoop dat je er buiten de tijd dat het geduurt heeft toch nog blij mee bent. Ik heb het in ieder geval met plezier voor je gedaan, de savegame vind je in de Bijlage en ik wens je veel succes in de verdere verloop van het verhaal. Ook staan er om dit bericht helemaal compleet te maken wat Screens hieronder! Bewerkt: 8 augustus 2006 door SummerBase
Gtaboy107 Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik wil de Savegame wel doen hoor, je kan ook niet van een V2 naar V1. Tenminste je kan het wel, maar dan moet iemand je de Script bestanden geven, die een V1 bezit. Nou, als je wil, doe maar hoor!
Recommended Posts