BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Omdat het best even duurt om van LS naar SF te rijden, vlieg ik liever. Die dodo heb ik wel gezien, en een lijnvlucht is niet wat ik zoek. Weet iemand al lokaties van heli's in LS en SF? Op het politie bureau in SF staat er iig (nog) geen 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 vraag ik me ook wel af , want ik vint het ook wel leuk om op hoge daken te landen en dan mannetjes neer te snipen , en met een vliegtuig kun je niet op een dak landen he :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ja ik ben nog in las santos en ik kan niet verder komen dus ik wil ff wel een heli hebben om ff rond te cruisen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Er staat er 1 op 't vliegveld van San Fierro Verder weet ik er ook nog geen 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jussie123 Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Omdat het best even duurt om van LS naar SF te rijden, vlieg ik liever. Die dodo heb ik wel gezien, en een lijnvlucht is niet wat ik zoek.Weet iemand al lokaties van heli's in LS en SF? Op het politie bureau in SF staat er iig (nog) geen 1. is er ook een vliegtuig of heli op het eerste eiland???? of op het 2 de moet nog maar misie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ne kan niet denk ik ,vlieg eens rap naar san fierro en haal daar je heli vanop het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wikkeuh Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 er staat er 1 in lv links boven bij de boat school ook 1 bij de sherman dam ergens in het lage water een sea-sparrow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vwmania Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ik was bij airport fierro maar geeft tie aan dat ik eerst moet leren vliegen ofzo > waar kan dat dan ergens ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Speedy! Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Kaart Auto's Import-Export, iemand een kaart voor mij met die autos? Check die treath ! Staat handig kaartje in, staan aantal locaties op van bv de maverick maar niet allen heb ik gemerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skimi Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Omdat het best even duurt om van LS naar SF te rijden, vlieg ik liever. Die dodo heb ik wel gezien, en een lijnvlucht is niet wat ik zoek.Weet iemand al lokaties van heli's in LS en SF? Op het politie bureau in SF staat er iig (nog) geen 1. is er ook een vliegtuig of heli op het eerste eiland???? of op het 2 de moet nog maar misie er staan 2 vliegtuigen op het vliegveld van LosSantos :rolleyes: EEn klein vliegtuigje en een priveJet De priveJet is echt wel erg :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lieven Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 Er staat er 1 op 't vliegveld van San FierroVerder weet ik er ook nog geen 1 er staan er 2 de raindance en de levithian dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2004 ja maar die zijn allebei heel erg lomp , ze geraken bijna niet vooruit , de maverik is veel beter (of de hunter) maar ik hou nog het liefst van de hydra (straaljager) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.